نسخه چاپی

تعامل پلیس و دستگاه قضا برای جمع آوری معتادان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: در جمع آوری معتادان، پلیس،نیازمند همكاری دیگر دستگاه های اجرایی استان است.

به گزارش نما به نقل از روز دوشنبه پايگاه خبري پليس،سرهنگ 'هبت اله فرخي'درنشست تعاملي مسئولان دستگاه قضا و پليس مبارزه با مواد مخدر استان كه در دفتر دادستان مركز استان برگزار شد، گفت در حوزه معتادان، همه دستگاهها بايد همكاري داشته باشند و اين كاري نيست كه پليس و دستگاه قضائي به تنهايي آن را به سرانجام برسانند بلكه همكاري سازمان هاي مرتبط در اين زمينه را مي طلبد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اينكه امروز اقدامات خوب و قابل تحسيني در حوزه جمع آوري معتادان در سطح استان انجام شده است؛ گفت: اين در نتيجه تعامل بهتر پليس و دستگاه قضا بوده كه رضايتمندي مردم و مسئولان را در پي داشته است.
سرهنگ فرخي با بيان اينكه نيروي انتظامي و دستگاه قضائي نقش مهمي در پيشگيري از جرم و نهادينه كردن امنيت در جامعه دارند افزود: نيل به سوي امنيت پايدار در سايه توجه به مؤلفه هاي اجتماعي و تعامل با ساير سازمان ها به ويژه دستگاه قضائي ميسر مي شود.
در ادامه اين جلسه سعيد رازاني دادستان مركز استان لرستان با اشاره به اولويت پيشگيري اجتماعي از جرايم در مسير دستيابي به امنيت پايدار توسط دو دستگاه،تصريح كرد: تامين امنيت پايدار در جامعه مستلزم تداوم اجراي برنامه هاي فرهنگي و آموزشي است.
رازاني ادامه داد: افزايش احساس امنيت و خدمت رساني شايسته به مردم با برخورد مثبت و تعامل نيروي انتظامي و دستگاه قضائي محقق مي شود.
در ادامه دادستان مركز استان با بيان اين موضوع كه دستگاه قضائي و نيروي انتظامي به مثابه دو بال يك پرنده و لازم و ملزوم يكديگرند و اظهارداشت : ما بايد تلاش كنيم كه اقتدار ناجا و دستگاه قضائي را با برقراري امنيت پايدار ارتقاء دهيم و در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر برخورد جدي و قاطعي داشته باشيم.

۱۳۹۵/۱/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...