نسخه چاپی

كشته شدن 18 داعشی در «هیت» استان الانبار

منابع امنیتی عراق از كشته شدن 18 نفر از عناصر داعش در درگیری با نیروهای ارتش این كشور در شهر «هیت» استان الانبار خبر دادند.

به گزارش نما به نقل از فارس، نیروهای عراقی پس از درگیری های شدید با عناصر تروریستی داعش در مناطق مختلف شهر «هیت» استان الانبار به پیشروی چشمگیری رسیدند و چندین منطقه را آزاد کردند.

یک منبع امنیتی وابسته به مرکز فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که 18 نفر از عناصر تروریستی داعش در درگیری با نیروهای ارتش این کشور در شهر هیت کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری بیروت پرس، این منبع امنیتی گفته که امروز(سه شنبه) شش نفر از نیروهای عراقی از جمله چهار نیروی عشایر نیز در عملیات آزادسازی بیمارستان هیت کشته شدند.

نیروهای عراقی صبح امروز همچنین موفق شدند ابتدا دو منطقه «الاطفاء» و «العمال» و سپس شهرک‎های «القادسیه»، «الشهداء» و «الزهور» در منطقه الجمعیه واقع در مرکز شهر هیت را آزاد کنند.

نیروهای مسلح عراقی در ادامه پیشروی‌های خود در شهر هیت موفق شدند، ساختمان فرمانداری هیت را نیز آزاد و پرچم عراق را بر بالای آن به اهتزار دربیاورند.

شهر هیت واقع در استان الانبار برای ارتش این کشور یک شهر استراتژیک و هم محسوب می شود، زیرا بازپس گیری آن باعث خواهد شد که خطوط امدادی تروریست های داعش در استان الانبار و سوریه قطع شود.

کارشناسان نظامی می گویند که با تسلط ارتش عراق بر شهر هیت، زمینه برای ورود به دیگر مناطق شمال غرب الانبار و آزادسازی شهر فلوجه فراهم می‎شود.

۱۳۹۵/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...