نسخه چاپی

حشدالشعبی حمله انتحاری در الانبار را ناكام گذاشت

عکس خبري -حشدالشعبي حمله انتحاري در الانبار را ناکام گذاشت

الحشد الشعبی اعلام كرد كه یك حمله انتحاری علیه شهروندان عراقی با هوشیاری رزمندگان این سازمان در استان الانبار ناكام ماند.


به گزارش نما، الحشد الشعبی روز یکشنبه یک حمله انتحاری در شهر القائم در غرب استان الانبار را ناکام گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، «قاسم مصلح» فرمانده عملیات الحشد الشعبی در الانبار در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از رسیدن اطلاعات محرمانه از آماده شدن تروریست‌ها برای انجام یک عملیات تروریستی در شهر القائم علیه نیروهای امنیتی و شهروندان این منطقه نیروهای الحشد الشعبی موفق شدند کمربند انفجاری تازه تهیه شده برای انجام این عملیات را به همراه مقادیر دیگر مواد منفجره کشف و ضبط کنند.

این فرمانده الحشد الشعبی تاکید کرد: رزمندگان الحشد الشعبی با هوشیاری و احتیاط اطلاعات محرمانه مربوط به برنامه ریزی تروریست‌ها برای انجام حمله تروریستی را پیگیری کردند که به ضبط کمربند انفجاری و دفع خطر از سر هموطنانمان شد.

پیشتر، «احمد المحلاوی» فرماندار شهرستان «القائم» در استان الانبار عراق از وجود مجموعه‌های کوچک تشکیل شده از بقایای داعش در مناطق صحرایی و تلاش آنها برای ناامن کردن مناطق غربی کشور خبر داده بود.

به گفته المحلاوی، گروه‌های کوچک تشکیل شده از بقایای داعش که شامل دو تا سه تروریست هستند، همچنان در مناطق صحرایی این استان حضور دارند و هر از گاهی نیروهای امنیتی را به منظور ناامن کردن و ایجاد بی‌ثباتی در مناطق غربی هدف قرار می‌دهند.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...