نسخه چاپی

نامه 3 نماینده مجلس نمایندگان آمریكا به ظریف برای اعطای ویزا برای سفر به ایران

3 نماینده مجلس نمایندگان آمریكا كه در ماه فوریه درخواست سفر به ایران كرده طی نامه ای به وزیر خارجه كشورمان پیگیر درخواست خود شده اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن براساس اسنادی که به دستش رسیده گزارش داد که 3 نماینده کنگره آمریکا از مقامات ایرانی خواسته اند که برای بازدید از سایتهای هسته ای و دیدار با زندانیان آمریکایی به آنها ویزای سفر به ایران اعطا شود.

فری بیکن نوشت: این درخواست که از مدتها پیش ارائه شده از سوی مقامات ایرانی همچنان بدون پاسخ باقی مانده است.

لی زلدین نماینده نیویورک، مایکل پمپئو نماینده کانزاس و فرانک لوبی یندو نماینده ایالت نیوجرسی در مجلس نمایندگان آمریکا که هر سه جمهوریخواه و از مخالفان توافق هسته ای با ایران هستند با اشاره به سفر ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی ایران به آمریکا و سخنرانی وی در این کشور در روز جمعه هفته جاری، از مقامات ایرانی خواسته اند، همانطور که دولت باراک اوباما به مقامات ایرانی اجازه سفر به آمریکا را می دهد ایرانیها هم به مقامات آمریکایی ویزا بدهند.

این پایگاه آمریکایی نوشت: این سه نماینده همچنین در نامه ای به محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران بر تصمیم و درخواست خود تاکید کرده و نوشته اند که اگر شما درخواست ویزای ما را رد کرده اید دلیل آن را توضیخ دهید.

واشنگتن فری بیکن افزود: این 3 نماینده آمریکایی در ماه فوریه به دفتر حافظ منافع ایران مراجعه کرده و درخواست ویزای خود را به مقامات ایرانی تحویل داده اند.

آنها می گویند که هنگام ارائه درخواست خود، ابولفضل مهرآبادی از مقامات دفتر حافظ منافع ایران به آنها گفته است که به این درخواست پاسخ داده می شود اما تاکنون چندبار مراحعه کرده و هیچ پاسخی دریافت نکرده اند.

۱۳۹۵/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...