نسخه چاپی

برخی‌ها هر روز نقشه می‌كشند كه چگونه یارانه 45 هزارتومانی مردم را حذف كنند

نماینده مردم تهران ضمن انتقاد از تصویب حذف یارانه‌ها در جلسه امروز مجلس گفت كه برخی‌ها هر روز نقشه می‌كشند كه چگونه این یارانه 45 هزار و پانصد تومان را حذف كنند.

به گزارش نما، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به بررسی بودجه 95 در مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: همه نگاه‌های توسعه‌مان را معطوف به 45 هزار و 500 تومان یارانه مردم کردیم، انگار فکر می‌کنیم با این میزان را از مردم بگیریم ممکلت گلستان و بیکاری رفع می‌شود.

وی افزود: امروز نشسته‌اند مردم را به یکسری سراب‌های دست نیافتنی ارجاع می‌دهند، اما ای کاش امروز مجلس تعطیل بود و مصوبه حذف یارانه را تصویب نمی‌کرد.

به اعتقاد نماینده مردم تهران در مجلس بسیاری از طرح‌ها نگاه‌شان به حذف یارانه مردم است، یارانه‌ای که از قبل افزایش قیمت حامل‌ها به خود مردم پرداخت می‌شود که عدد آن نیز بیش از 5 سال است که ثابت مانده، حال هر روز برای 45 هزار و 500 تومان نقشه می‌کشیم که چگونه حذفش کنیم.

وی با انتقاد از حذف یارانه پردرآمدها در جلسه امروز مجلس و موضع دولت در اینباره، افزود: امروز علیرغم ادعاهای قبلی دولت مبنی بر زیان‌بار بودن پرداخت یارانه مستقیم، اما به ناگاه با مخالفت دولت در حذف نکردن یارانه مواجه شدیم که ما هم در مجلس باید با این مخالفت همراهی می‌کردیم و این مصوبه غیرقابل قبول را تصویب نمی‌کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: همه نگاه‌های توسعه‌مان را معطوف به 45 هزار و 500 تومان یارانه مردم کردیم، انگار فکر می‌کنیم با این میزان را از مردم بگیریم ممکلت گلستان و بیکاری رفع می‌شود.

۱۳۹۵/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...