نسخه چاپی

پیگیری پرونده برداشت از حساب افراد توسط متخلفان، به كشف راز قتل یك زن انجامید

به گزارش نما - ایران نوشت:سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس فتای ناجا از دستگیری یک باند چهار نفره که اقدام به کلاهبرداری از طریق کپی‌برداری از کارت‌های عابر بانک می‌کردند خبر داد .

وی گفت: با طرح شکایت 14 یزدی در بهمن ماه سال گذشته مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شان زمینه ساز کشف پرونده‌ای پیچیده و راز یک قتل شد. این مقام ارشد پلیسی ادامه داد: در بررسی‌های سایبری پلیس مشخص شد سه مرد که ساکن استان‌های همجوار استان یزد هستند اقدام به کرایه مغازه‌ای برای فروش میوه کرده‌اند که در واقع این حرکت پوششی برای اسکیمر (کپی‌برداری کردن از کارت عابر بانک) است.
وی افزود: در همین رابطه با این فعالیت در مدت زمان خاصی کرایه مغازه از سوی این سه مرد که 100 میلیون تومان بود از حساب بانکی 14 طعمه‌شان برداشت شد. سپس از آنجا که پرونده دارای اولویت بالایی در زمینه شناسایی مجرمان و جلوگیری از دیگر اقدامات کلاهبردارانه بود متخصصان پلیس فتا با استفاده از روش‌های نوین توانستند فراری‌ها را که بعد از استان یزد به اصفهان و سپس به یکی از شهرهای فارس رفته بودند، شناسایی کنند و خیلی زود آنها دستگیر شدند.
سردار هادیانفر بیان داشت: در تجسس‌های پلیسی در محل اختفای این مردان تبهکار 30 کارت بانکی کشف شد و آنها جرم سرقت از 14 حساب را پذیرفتند.

رئیس پلیس فتای ناجا گفت: در تحقیقات بعدی کارشناسان پلیس، رد پای یک قتل در این پرونده باز شد؛ قتلی که در سال 90 پس از رابطه پنهانی یکی از مجرمان با زنی 40 ساله به وقوع پیوسته و تا این روز قاتل از دست قانون فرار کرده بود.

سردار هادیانفر ادامه داد: این قتل در حالی به وقوع پیوسته بود که قربانی، قاتل را تهدید به برملا کردن رابطه خود با وی کرده بود و برای ساکت کردن صدای وی تنها راهی که به ذهن این مجرمان رسیده بود قتل وی در خانه خود و به آتش کشیدن خودروی شخصی زن جوان در گوشه‌ای دیگر از شهر بود، اما پرونده این متهمان به همین جا ختم نشد و در ادامه تحقیقات پلیسی پرونده بزرگ پولشویی به ارزش دو میلیارد و 800 میلیون تومان در پیش روی مأموران پلیس باز شد.

۱۳۹۵/۱/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...