نسخه چاپی

آخرین اخبار از پرسپولیس

بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ظهر امروز (پنج‌شنبه) به اردوی پیش از دربی می‌روند كه سرمربی سرخپوشان در انتخاب تركیب نهایی تیمش فقط در یك پست تردید دارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، بازیکنان تیم پرسپولیس از ظهر امروز در هتل المپیک مستقر شده تا اردوی خود را برای دربی 82 آغاز کنند. سرخپوشان بعد از صرف ناهار در هتل المپیک در اتاق‌های خود مستقر خواهند شد و ساعت 16:30 برای تمرین به زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی خواهند رفت. البته اگر بارش باران تا عصر ادامه داشته باشد، پرسپولیسی‌ها در مجموعه ورزشی درفشی‌فر آخرین تمرین خود را قبل ادربی برگزار خواهند کرد.

* بازیکنان پرسپولیس امشب در جلسه آنالیز کادر فنی شرکت خواهند کرد. این در حالی است که برانکو ظاهر فردا نیز جلسه تئوری دیگری را برای شاگردانش خواهد داشت تا آخرین توصیه‌های تاکتیک را به آنها گوشزد کند.

* برانکو تا حد زیادی ترکیب تیمش را برای دربی مشخص کرده و تنها پستی که سرمربی پرسپولیس روی آن تردید دارد، در خط دروازه است. در واقع برانکو امشب بعد از مشورت با دستیارانش تصمیم می‌گیرد از لوبانف در دربی استفاده کند یا مکانی را به میدان بفرستد.

* با اعلام کادرپزشکی پرسپولیس وضعیت امید عالیشاه خوب است و مشکلی برای همراهی تیمش در دربی ندارد. هر چند که او به گفته خودش در لیگامنت زانویش همچنان درد دارد.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس امشب با حضور در محل اردوی تیم‌شان پاداش پیروزی مقابل ملوان را به آنها پرداخت خواهند کرد. پاداش سرخپوشان بابت این برد 10 سکه به نفرات اصلی، 8 سکه نفرات ذخیره و 6 سکه هم به بازیکنانی که در لیست 18 نفر نبودند، خواهد بود.

* مصطفی قنبرپور در تماسی که با علی کریمی داشته، وی را به اردوی پرسپولیس دعوت کرده و او نیز اعلام کرده در صورتی که امروز از شهرستان به تهران برگردد، حتما در تمرین یا محل اردوی پرسپولیس حاضر می‌شود.

۱۳۹۵/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...