نسخه چاپی

طاهری: نفیس‌ترین كادوی تولدم را گرفتم

عکس خبري -طاهري: نفيس‌ترين کادوي تولدم را گرفتم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:‌ قبل از دربی ۸۲ در جایی گفته بودم كه اگر مقابل استقلال زود به گل برسیم، می‌توانیم گل‌های زیادی در این بازی بزنیم.

به گزارش نما، علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص ناراحتی عده زیادی از هواداران پرسپولیس که با وجود داشتن بلیت نتوانستند وارد ورزشگاه آزادی شوند تا دربی 82 را از نزدیک ببینند، گفت: واقعا در استادیوم من شرمنده مردم شدم؛ چراکه عده زیادی از هواداران پرسپولیس و حتی هواداران استقلال به ما مراجعه می‌کردند که یا خواستار بلیت بودند و یا بلیت داشتند و اجازه ورود به ورزشگاه به آنها داده نشد و من واقعا شرمنده آنها شدم. به هر حال ما میزبان بودیم، اما رسما کاره‌ای نبودیم و فقط در میزبانی ما را خوب جریمه می‌کنند! شاید باورتان نشود خود من هیچ راهی برای ورود به استادیوم نداشتم و من را راه نمی‌دادند و درنهایت مجبور شدم از تونلی که بازیکنان به زمین می‌آیند به استادیوم بروم، هرچند که باز هم هواداران ما را مورد لطف خود قرار دادند و همین حمایت‌ها امیدوارم ادامه داشته باشد تا درنهایت بتوانیم قهرمان شویم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در باره دیدار دربی 82 که روز گذشته با برد پرگل سرخپوشان همراه بود، ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که بازی خوبی دیدیم. دو تیم برای بردن وارد زمین شدند، اما خوشبختانه بازیکنان ما زحمت بیش‌تری کشیدند و حاصل کارشان را هم دیدند. آنها مزد زحمات خود را به نحو احسن گرفتند و جا دارد به کلیه بازیکنان، هواداران و مربیان تیم این برد خوب را تبریک بگویم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی خودتان از این بازی چه بود و آیا فکر می‌کردید با چنین نتیجه‌ای استقلال را شکست دهید، اظهار داشت:‌ من پیش از بازی خودم نتیجه بازی را 3 بر 1 پیش‌بینی کردم، اما در جایی به چند نفر از دوستانم گفتم که اگر زود به گل برسیم، می‌توانیم گل‌های زیادی در این بازی بزنیم.

طاهری درباره اینکه روز گذشته تولدش بود و به نظر می‌رسد بهترین هدیه تولد را گرفته باشد، خاطرنشان کرد: واقعا این برد خیلی به من چسبید. البته دیروز که به هتل تیم رفتم و قبل از بازی در جمع بازیکنان حاضر شدم، برانکو به بازیکنان گفت که تولد من است و باید هدیه خوبی بدهند و باید بگویم که این هدیه نفیس‌ترین و بهترین کادو برای من بود و خوشحالم که دل هواداران هم شاد شد.

وی در باره فشارهایی که قبل از دربی متحمل شده بود و کار او را به بیمارستان رساند، خاطرنشان کرد: به دلیل فشارهایی که وجود داشت و از آنجایی که دربی حساسی در پیش بود، فشار زیادی روی من بود، از طرفی نحوه فروش بلیت و اتفاقاتی که در این باره رخ داد، باعث شد تا زیر سرم بروم.

۱۳۹۵/۱/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...