نسخه چاپی

مجلس و دستگاه‌های نظارتی درباره تخلف میلیاردی دولت سكوت نكنند

دبیر تشكیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مجلس و دستگاه‌های نظارتی نباید درباره تخلف میلیاردی دولت سكوت كنند و باید از دولت توضیح بخواهند كه بگوید با این پول چه كرده‌ است؟

به گزارش نما، علی عرب دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تخلف دولت در عدم بازپرداخت بدهی خود به صندوق توسعه ملی، گفت: همانطور که در چند روز اخیر در خبرها خواندیم آقای توکلی گزارشی را در مجلس ارائه کرد در این رابطه که دولت بخش اعظمی از دو نیم میلیاردی را که طبق مصوبه شورایعالی امنیت ملی برای واردات مواد اولیه، دارو و کود گرفته بازنگردانده است. امروز چند روز از ارائه این گزارش می‌گذرد و دولت هیچ توضیحی در این رابطه نداده است.

وی افزود: متاسفانه از زمان شکل‌گیری دولت یازدهم، برخلاف شعارهایی که توسط مسئولان داده شده شاهد بیشتر شدن رکود، تورم و بیکاری هستیم. برجام هم دردی از این اقتصاد آشفته دوا نکرد. مردم ما این مشکلات را با سختی پشت سر گذاشته‌اند و دیگر نمی‌توانند تحمل کنند که دولت دست به تخلف میلیاردی بزند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: دولت‌مردان بهتر است با مردم شفاف باشند، دولت باید در خصوص تخلف 105میلیارد تومانی به مردم توضیح دهد و بگوید این پول کجا رفته است؟

وی تصریح کرد: سکوت دولت در برابر تخلفی که صورت گرفته این شائبه را ایجاد می‌کند که دولت‌مردان حرفی برای گفتن ندارند و نمی‌توانند از خودشان دفاع کنند.

عرب افزود: مجلس و دستگاه‌های نظارتی نباید در رابطه با تخلف میلیاردی دولت سکوت کنند. آنها باید از دولت بخواهند تا در این رابطه توضیح دهد و بگوید با این پول چه کرده‌است.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در خاتمه گفت: متاسفانه رسانه‌های اصلاح‌طلب بعد از این جریان به جای اینکه پیگیر رسیدگی به تخلف باشند با موضوع کاملا سیاسی برخورد کردند و تلاش داشتند دولت قبل را مقصر نشان داده و تلاش کردند مردم را با پنهان کردن واقعیت فریب دهند، که این بسیار زشت است.

۱۳۹۵/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...