نسخه چاپی

هند در فهرست گروه تروریستی داعش

سركرده گروه تروریستی داعش در بنگلادش گفت كه عناصر این گروه تروریستی از خاك پاكستان و بنگلادش، هند را هدف حمله قرار خواهند داد.

به گزارش نما به نقل از میزان: سرکرده گروه تروریستی داعش در بنگلادش گفت که عناصر این گروه تروریستی از خاک پاکستان و بنگلادش، هند را هدف حمله قرار خواهند داد.

«ابو ابراهیم الحنیف» به پایگاه خبری «دابق» که داعش آن را در اینترنت به زبان های عربی و انگلیسی منتشر می کند افزود:بنگال در شرق هند و پاکستان در غرب این کشور از اهمیت راهبردی برای داعش برخوردار است .

وی اعلام کرد که وجود پایگاه های قوی در این مناطق به داعش این امکان را می دهد که به کمک مجاهدان هندی به طور همزمان در غرب و شرق هند حملات چریکی انجام دهند و این سرزمین را به طور کامل از دست مشرکین آزاد کنند.

گروه تروریستی داعش پیش از این،حضور این گروه را در بخش های از افغانستان ،پاکستان و هند اعلام کرده بود.

سرکرده گروه تروریست ی داعش در بنگلادش گفت که نیروهای داعش در بنگلادش می توانند با ارتباط و همکاری با مجاهدین در بخش های مختلف حملات خود را علیه هند انجام دهد.

وی افزود:حضور داعش در بنگلادش نخستین قدم برای آزادی میانمار است .

«الحنیف »ادعا کرد که هندوهای بنگلادش و هند علیه مسلمانان اعلام جنگ کرده اند.

داعش تاکنون مسئولیت چندین حمله تروریستی از جمله بمب گذاری در مسجد شیعیان بنگلادش را به عهده گرفته است.

مقامات بنگلادشی حضور گروه تروریستی در این کشور رد می کنند.

پیش از این نیز داعش ، هند را به حملات گسترده برای آغاز جنگ نهایی با امریکا تهدید کرده بود.
دولت هند اعلام کرده است که داعش به دلیل دموکراتیک بودن جامعه هند نمی تواند در رسیدن به اهداف خود موفق باشد و مردم هند اجازه ورود افکار افراطی را به این گروه تروریستی نمی دهند.

۱۳۹۵/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...