نسخه چاپی

گزارش اجرای برجام به مجلس تحویل داده شد

نایب رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تحویل گزارش برجام از سوی وزارت امور خارجه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از خانه ملت، حسین سبحانی نیا نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون مصوب مجلس در خصوص اقدام متقابل دولت جمهوری اسلامی در برجام، اظهار داشت: طبق این قانون دولت و به عبارتی وزارت امور خارجه موظف است هر سه ماه گزارشی از نحوه اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی ارائه کند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس نهم شورای اسلامی در ادامه توضیح داد: برجام از تاریخ 26 دی ماه اجرایی شد و بر این اساس باید وزارت امور خارجه در 26 فروردین اولین گزارش خود را ارائه می کرد.

این نماینده تاکید کرد: وزارت امور خارجه بر اساس تاریخ تعیین شده گزارش اولیه خود را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارسال کرد و در اولین نشست کمیسیون گزارش با حضور مسئولان وزارت خارجه و دستگاه های مربوطه در اجرای برجام بررسی خواهد شد.

سبحانی نیا با اشاره به تقویم کاری مجلس اظهار داشت: صحن علنی تا پایان هفته جاری دگیر بررسی لایحه بودجه است بنابراین کمیسیون های تخصصی بر اساس قانون نشستی نخواهند داشت. همچنین هفته آینده، هفته سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تایید ارائه گزارش برجام از سوی وزارت خارجه گفت: به محض اینکه کمیسیون های تخصصی مجلس جلسه ای داشته باشد، موضوع برجام و گزارش وزارت امور خارجه در دستور کار قرار می گیرد.

۱۳۹۵/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...