نسخه چاپی

جزییات جدید از سگ كشی در تبریز

شهرداری تبریز كه مورد اتهام سگ كشی‌های گسترده در این شهر قرار گرفته بود خود را بی گناه اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از ایران: شهرداری تبریز که مورد اتهام سگ کشی‌های گسترده در این شهر قرار گرفته بود خود را بی گناه اعلام کرد.

این در حالی است که حمید شاهوردی شهردار منطقه 9 تبریز در این باره گفت: شکوائیه ای در خصوص محکوم کردن عامل یا عاملان این اقدام غیر انسانی تنظیم کرده ایم و با شدت با چنین اقدام‌های غیر اخلاقی برخورد می‌کنیم.

شاهوردی با اشاره به برخی جوسازی‌ها علیه شهرداری تبریز بیان کرد: در فضای موجود در شهر برخی‌ها با بی‌اخلاقی و‌ بی‌تقوایی محض اقدام به جوسازی علیه مدیران فعال شهری کرده‌اند که بی‌تردید این اقدام آن‌ها بشدت مورد برخورد قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: درخصوص برخورد قضایی با افرادی که اقدام به جوسازی و اتهام زنی به مأموران شهرداری منطقه 9 تبریز کرده‌اند نیز اقدام‌های لازم را انجام می‌دهیم.

چندی پیش خبر کشته شدن تعداد 20 قلاده سگ در منطقه ائل باغی تبریز توسط افراد ناشناس به خبر داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد که در آن نشان می‌داد یک قلاده سگ جان می‌دهد و صدای گریه دختر جوانی نیز به گوش می‌رسید.

در این فیلم چند ثانیه ای دختر جوان پرده از کشته شدن تعداد زیادی سگ در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه 9 تبریز برداشت. بدین ترتیب دختر شناسایی شد و در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: مدتی است که حدود 20 سگ را تحت حمایت قرار داده‌ام اما بارها با اعتراض کارگران فضای سبز آن منطقه نیز روبه‌رو شده بودم که از من می‌خواستند به جای غذا دادن روی چمن‌های منطقه آن را روی تپه‌ها بریزم که من هم ضمن عذرخواهی همین کار را می‌کردم. اما چندی پیش با صحنه‌ای مواجه شدم که بشدت دلم را به درد آورد.

وی گفت: یکی از سگ‌هایم که از سال پیش برایش آب و غذا می‌دادم در کنار درختی در حال جان دادن بود. این صحنه مرا بسیار آزار داد از کارگران منطقه که جویا شدم متوجه شدم برخی افراد ناشناس که البته بنده می‌دانم چه کسانی هستند، گوشت‌های آلوده‌ای را در منطقه ریخته بودند که سگ‌های بینوا با خوردن آنها جان دادند.

بنا براین گزارش، رسیدگی به این پرونده همچنان از سوی شهردار تبریز و مسئولان ادامه دارد تا عاملان این سگ کشی شناسایی شوند و به سزای اعمالشان برسند.

۱۳۹۵/۱/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...