نسخه چاپی

قلعه نویی: با این شرایط بد می گویند بروید از حیثیت فوتبال ایران دفاع كنید

حرف بزنم می روم كمیته اخلاق

سرمربی تیم تراكتورسازی گفت: «جابجایی محل برگزاری بازی مهم نیست چون كیفیت زمین ها اینقدر خوب است بهانه ای برای ما نمی شود.»

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، امیرقلعه نویی در گفتگو با رادیو ورزش، درباره جابجایی محل برگزاری دیدار امشب تیمش برابر الهلال در قطر اظهار داشت: «قرار بود الغرافه بازی کنیم الان می گویند القطر است. اول گفتند که باد آمده و سقف استادیوم الغرافه خراب شده. اینها مهم نیست چون کیفیت زمین ها اینقدر خوب است بهانه ای برای ما نمی شود. اصل قضیه به نظر من کار خوبی نبود.»

وی افزود: «محل بازی ما را عوض کردند. شعار خود فیفا این است که سیاست در فوتبال دخالت نداشته باشد ولی عملا شما این کار را انجام دادید. شعار فیفا این است که با هر راهکاری تماشاگر به بازی بیاورد ولی شما بازی را که می توانست هشتاد هزار تماشاگر داشته باشد طرفداران ما را عملا از این بازی محروم کردید.»

سرمربی تراکتورسازی اضافه کرد: «این بازی علاوه بر مسائل فنی یک بازی حیثیتی است. با حرکاتی که دوستان انجام دادند این بازی را کمی حساس کردند. دیروز در کنفرانس خبری هم گفتم. البته اگر آقای حسینی مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال نامه ما را به کمیته اخلاق نفرستد. آقای حسینی منتظر این است که ما یک حرف بزنیم و نامه ما را به کمیته اخلاق بفرستد. ما گفتیم که ایران جزو امن ترین کشورهای دنیاست. ما میزبان چند کشور بودیم. الان هم که می خواهیم عراق را میزبانی کنیم. بازی در ورزشگاه القطر قطر برگزار می شود.»



قلعه نویی ادامه داد: «هدف شان و سیاست شان این است که تصمیماتی که در ای اف سی گرفته می شود را اجرا می کنند. یکی از مسائل ما این بود که اعمال قدرت در زمین تاثیرگذار نباشد. به هر حال با همه این مسائل ما باید امروز یک فوتبال ایرانی گونه بازی کنیم. از آرمان های خودمان در داخل زمین دفاع کنیم. نتیجه دست خداست. مهم انجام تکلیف ماست. تیم ما کمی خسته است. ما از دوستان خواستیم با توجه به حساسیت بازی کمی به ما استراحت دهید. مثلا 5 روز. نتایج تیم هایی که در جام باشگاه های آسیا هستند در لیگ نتایج خوبی نداشتند. این هم به خاطر استراحت و امکانات خوبی نداریم.»



وی افزود: «بحث فشار را ما هم قبول داریم. ما دوسال پیش داشتیم با استقلال می رفتیم آسیا. ولی آقایان بازی ما در اصفهان جلوی ذوب آهن را برنداشتند. تیم های عربی هر جا می خواهند بروند جت اختصاصی دارند که بگذریم. می خواهم بگویم که تیم های باشگاهی شان به مراتب قوی تر از تیم های ملی شان هستند. چون اینها چند بازیکن دارند که پاسپورت وطنی دارند. چند بازیکن سه، چهار میلیون یورویی می گیرند. دو مهاجم شان یکی آقای گل باشگاه آسیا بود. در این رابطه رفتار خوبی با تیم های ایرانی نشد.»



سرمربی تراکتورسازی بیان داشت: «ما اصلا کارهای تاکتیکی نکردیم. ما فقط داریم ریکاوری می کنیم. ما برای بازی با ذوب آهن یک پرواز به اصفهان رفتیم. بعد برگشتیم تهران. چون پرواز نبود در تهران ماندیم از آنجا رفتیم تبریز بازی کردیم. دوباره برگشتیم تهران و آمدیم به دوحه. آن وقت دوستان می گویند بروید از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنید. خب باید رفتارها خوب باشد. شما ببینید برای یک بازی گوام و هند بازی ها را تعطیل می کنند. اگر حرف بزنیم آقایان ناراحت می شوند. بهتر است که حرف نزنیم.»

قلعه نویی درباره مصدومیت بازیکن برزیلی تیمش گفت: «سزار کشیدگی پیدا کرد. دیشب به ام آر آی بردیم احتمال اینکه در ترکیب اصلی نباشد است. این هم به خاطر خستگی و پرواز و این چیزها است. اگر حرف بزنیم ما را به کمیته اخلاق می برند. البته من از کمیته اخلاق دل پری ندارم. اتفاقا کمیته اخلاق خیلی هم خوب است. من از آقای حسینی دل پر دارم. اتفاقا کمیته اخلاق خیلی خوب هستند.»

قلعه نویی تأکید کرد: «درباره شرایط سزار دکتر تیم امروز می رود جواب را بگیرد. ولی صحبت هایی که با او داشتم نشان می داد که وضعیتش خیلی خوب نیست. خدا کند که فقط این بازی امروز باشد هرچند آن طور که خودش توضیح می داد نمی تواند باشد. شاید بازی بعدی را هم نباشد. در هر صورت انشاءالله که هر سه تیم بتوانند نماینده های خوبی برای فوتبال ایران باشند.»

۱۳۹۵/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...