نسخه چاپی

حبیبی: حزب موتلفه به سمت جوان‌گرایی گام برداشته است

عکس خبري - حبيبي: حزب موتلفه به سمت جوان‌گرايي گام برداشته است

دبیركل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینكه حزبی كه جوان‌گرایی نكند مرگ خود را امضا كرده گفت: حزب موتلفه اسلامی به سمت جوان‌گرایی گام برداشته است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در جمع جوانان حزب موتلفه اسلامی که به مناسبت روز پدر در مزار 72 تن و مرحوم عسگراولادی سخنرانی می‌کرد، گفت: امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری سه صفت را برای مرحوم عسگراولادی نام بردند که صادق و مجاهد و صالح است. هم امام و هم رهبری این کلمات را گزینشی انتخابات کردند و امام‌خمینی(ره) در سخنان خود مرحوم عسگراولادی را صالح نامید که ویژگی بارز و ارزشمند وی بود.

وی ادامه داد: ریشه مجاهدت و تلاش در قرآن 40 بار تکرار شده و وقتی به کسی مجاهد می‌گویند باید این 40 آیه را مطالعه کند، مقام معظم رهبری مرحوم عسگراولادی را مجاهد صادق نامیدند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه سمبل مجاهدان شهدا هستند و درباره کلمه صادق 88 بار ریشه این کلمه و مشتقات آن در قرآن آمده است و معنای آن فراتر از راستگو می‌باشد، گفت: با بررسی این واژه‌ها می‌توان فهمید مقام معظم رهبری چه تعاریفی از مرحوم عسگراولادی کرده‌اند.

حبیبی با اشاره به شهدای 26 خرداد حزب موتلفه اسلامی، گفت: همه ما باید در راه شهدای قدم برداریم و قدم برداشتن در این راه مقدس بوده و در این مسیر باید پویش داشته باشیم.

وی افزود: ما در محضر مرحوم عسگراولادی می‌گوییم که جزء وظایف دینی ما حرکت مستقیم در راه نورانی است که ایشان و شهدای حزب موتلفه اسلامی ترسیم کردند. راهی که مرحوم عسگراولادی پیش روی ما گذاشتند جوان‌گرایی بوده و تا میزان زیادی حرکت در این راه انجام شده و باید تا نقطه مطلوب که هنوز فاصله داریم به وظیفه خود عمل کنیم. حزبی که جوان‌گرایی نکند مرگ خود را امضا کرده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: در انتخابات اخیر به عنوان مصوبه شورای مرکزی 21 نفر را به شورای ائتلاف اصولگرایان معرفی کردیم و جوانانی که به این فهرست پیشنهاد شدند شایسته بودند و خوشحالیم چنین جوانانی در موتلفه اسلامی حضور دارند.

۱۳۹۵/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...