نسخه چاپی

احمد كریمی اصفهانی در گفتگو با نما:

جامعتین برای انتخابات 1400 تكیه گاه با صداقتی است/46 حزب اصولگرا با محوریت جامعه روحانیت مبارز كار را شروع كردند

عکس خبري -جامعتين براي انتخابات 1400 تکيه گاه با صداقتي است/46 حزب اصولگرا  با  محوريت  جامعه روحانيت مبارز کار  را  شروع کردند

دبیركل جامعه اسلامی اصناف گفت: 46 حزب اصولگرا با محوریت جامعه روحانیت مبارز كار را شروع كردند.

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما با اشاره به ساز و کار جدید نیروهای انقلاب برای انتخابات 1400 گفت: با توجه به اینکه جامعه ما در انتخابات 1400 احتیاج به جای موثقی برای تکیه به آن دارد، بهترین جایی که میتواند تکیهگاه باشد و با صداقت کارها را به درستی پیش ببرد جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است. در صحبتهای امام(ره) و مقام معظم رهبری هم هست که هر گاه به مشکل خوردید به اینها مراجعه کنید.
وی افزود: ما فکر کردیم جایی که میتواند با صداقت کارها را جلو ببرد و رابطه و فامیلگرایی و امثال اینها در آن نباشد جامعه روحانیت مبارز است. لذا 46 حزب اصولگرا با محوریت جامعه روحانیت مبارز کار را شروع کردند. پیشنهادهایی داده شد و کارها به همان سبکی که احزاب پیشنهاد کرده بودند، پیش میرود. بنا بر این است که وحدت کاملی به وجود بیاید. سیاست جامعه روحانیت مبارز اهمیت به دو موضوع وحدت و عدم تخریب همدیگر است. همه اصولگرایان سعی کنند با وحدت کارها را پیش ببرند. اگر در جایی اختلاف وجود دارد این اختلاف دلیل نمیشود همدیگر را تخریب کنیم.
دبیرکل جامعه اسلامی اصناف تصریح کرد: در شورای وحدت اصولگرایان قرار شد پنج نفر به نمایندگی از احزاب، دو نفر از بانوان و دو نفر از جوانان حضور داشته باشند و هر زمانی که جبهه ها و تشکلهای مختلف آمدند برایشان جا باشد. مسؤولیت اجرا را به عهده فردی گذاشتند و اجرا شروع شده است. برای انتخابات شورای شهر شورای خاصی در نظر گرفته شده است که آنها امور مربوط به انتخابات شورای شهر را دنبال میکنند. قرار شد در استانها هم فعالیتها بهسرعت انجام شود. الحمدلله کارها بهخوبی پیش رفتهاند.
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان گفت:مهم این است که تا آخر کارها با همین محوریت باشد و نمیشود با محوریت دیگری باشد و همزمان در دو جا حضور داشت. هیچ موقع نمیتوانیم دو محور داشته باشیم، چون در این صورت فساد پیش خواهد آمد. اصولگرایان در شورای وحدت اصولگرایان محوریت جامعه روحانیت مبارز را پذیرفته اند. امیدواریم به زودی در جمعبندی های بعدی مطالب دیگری را دنبال کنیم.

۱۳۹۹/۹/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...