نسخه چاپی

صدور دفترچه شكار برای شكارچیان

مدیركل دفتر حفاظت و صید و شكار سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: شكارچیان سراسر كشور بعد از گذراندن آموزش‌های اولیه شكار، با كسب دفترچه مربوطه قادر به اخذ مجوز صید از سازمان حفاظت محیط‌ زیست خواهند بود.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی تیموری مدیرکل دفتر حفاظت و صید و شکار سازمان حفاظت محیط‌ زیست در خصوص صدور دفترچه شکار برای شکارچیان، اظهار داشت: کسانی که مشمول دریافت و خریداری سلاح شکاری ساچمه‌زنی و گلوله‌زنی بوده و یا دارای کارت حمل سلاح هستند باید از طریق ادارات کل محیط‌ زیست استان‌ها، دفترچه شکار دریافت کنند.


وی با بیان این‌که آموزش شکارچیان در دستور کار سازمان حفاظت محیط‌ زیست قرار گرفته است، افزود: شکارچیان باید از وضعیت حیات‌وحش کشور و منطقه شکار خود قوانین و مقررات شکار، گونه‌های درمعرض خطر انقراض و زیستگاه‌های آسیب‌پذیر اطلاعات اولیه و عمومی کسب کنند که با اخذ این دفترچه شکار و گذراندن آموزش محتوای آن به این مهم دست خواهند یافت.


مدیرکل دفتر حفاظت و صید و شکار سازمان حفاظت محیط‌ زیست، گفت: شکارچیان بعد از کسب آموزش‌هایی در حوزه شکار، صید و قوانین اولیه آن به دریافت دفترچه شکار و نهایتا پروانه آن اقدام خواهند کرد.

۱۳۹۵/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...