نسخه چاپی

دایی: پرسپولیس راهش برای قهرمانی هموار است

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پرسپولیس راهش برای رسیدن به قهرمانی نسبت به دو استقلال دیگر هموارتر است.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی دایی پس از تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: فکر کنم بازی جاندار و خوبی را شاهد بودیم به جز 10 -15 دقیقه اول بازی حاکم میدان بودیم و نتوانستیم بیش از یک گل بزنیم و تمام نیمه دوم در اختیار ما بود.

وی افزود: موقعیت‌های گلزنی خوبی را از دست دادیم. در دو بازی اخیر لیاقت برد را داشتیم اما به حق‌مان نرسیدیم. مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد اما ذوب آهن یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران است و بازیکنان صبا هم خیلی زحمت کشیدند و در نیتجه بدشانس بودیم اما از نظر فوتبالی خیلی خوب بودیم.

سرمربی صبا در مورد داوری مسابقه گفت:‌ وقتی هم ما ناراضی هستیم هم برای تیم حریف وضعیت مشخص است. داور به دفعات سرعت بازی تیم ما را گرفت. اخطاری که به محمد قاضی داد را نگاه کنید اما در تیم ذوب‌آهن مرتضی تبریزی عکس‌العمل شدیدی روی دروازه‌بانمان انجام داد و کارت زرد نگرفت. اگر قرار است اخطار داده شود باید به هر دو تیم اخطار داده شود نه اینکه رعایت تیم میزبان را بکنیم. داور اجازه نداد ما کارمان را بکنیم و به دفعات سرعت تیم ما را گرفت.

دایی در مورد شانس قهرمانی لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به نتایج امروز باید بگویم که فقط 3 تیم در کورس قهرمانی باقی مانده‌اند. شانس پرسپولیس بیشتر از سایر رقباست. بعد از این تیم استقلال شانس قهرمانی دارد که خوشبختانه یا متاسفانه در بازی آخر استقلال باید با ما بازی کند و بازی سختی خواهد بود. ولی پرسپولیس راهش برای قهرمانی راحت‌تر است.

سرمربی صبا تصریح کرد: 3 بازی دیگر در لیگ داریم و همه هم وغم ما این است که در این 3 بازی موفق شویم. ما مقابل تراکتورسازی و ذوب‌آهن که دو نماینده شایسته ایران در آسیا هستند خوب بازی کردیم. امکانات و سرمایه این تیم‌ها را با تیم ما مقایسه کنید. با این حال هنوز برای رتبه چهارم می‌جنگیم و شانس داریم. امروز باید 4-5 گل به ذوب‌آهن می‌زدیم تا به رده چهارم می‌رسیدیم. تفاضل گل ما با ذوب‌آهن خیلی زیاد بود. با این حال استقلال بازی‌های سختی دارد و ما تلاش می‌کنیم به رده چهارم برسیم.

دایی در مورد مشکلات مالی صبا گفت: بازیکنان من دروغ نمی‌گویند. اگر چه این بازیکنانم 50 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند اما این رقم حدود 20 درصد از مبلغ قرارداد سایر تیم‌هاست. دوست ندارم گلایه کنم. دوست دارم تا آخر فصل کار کنم اما ما مشکلات زیادی داریم و تحت فشار هستیم. به هیچ عنوان حمایتی از ما نمی‌شود. فقط کشوری‌فر مدیرعامل باشگاه و یکی دو عضو هیأت مدیره کنار ما هستند. من مالک باشگاه را در باشگاه نمی‌بینم.

وی افزود: روزی که به صبا آمدم صحبت‌های زیادی شد که هیچ کدام از این صحبت‌ها عملی نشده است. خدایی داریم خیلی سختی می‌کشیم. کشوری‌فرد سعی می‌کند به ما کمک کند اما برای اینکه این تیم موفق شود باید همه افرادش با هم همسو باشند. از مالک تا مدیرعامل و سایر افراد. موسوی رفیق من است اما من ایشان را خیلی وقت است در باشگاه ندیدم. انگار او عرق و تعصبی به تیم ندارد. متاسفانه این تیم باید خیلی بهتر حمایت می‌شد. فقط 50 درصد از پول بازیکنان پرداخت شده که رقمی در حدود 20 درصد از مبلغ سایر تیم‌هاست.

سرمربی صبا در مورد جلسه وکیلش با طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: وکیل من هیچ جلسه‌ای با طاهری نداشته است. اطلاعات شما غلط است. من 13 نامه به باشگاه پرسپولیس نوشتم. از سازمان لیگ، اداره مالیات نامه نوشته شده است. خودم درخواست کتبی داده‌ام که بگویند چقدر به من پول داده‌اند وچکی که به مالیات داده‌اند، چه شده است؟ متاسفانه جوابگو نیستند. این در حالی است که امسال یکی از بهترین سال‌های مالی پرسپولیس بوده است و آنطور که بازیکنان به من می‌گویند 65 تا 70درصد پول بازیکنان پرداخت شده است. آنموقع مطالبات من را نمی‌دهند. من برای پرسپولیس زحمت کشیدم. مزدم را نمی‌دهند.

دایی افزود: اگر به عقب برگردیم وقتی من به پرسپولیس آمدم و بازیکنانی را به این تیم آوردم پیشکسوتان به من حمله کردند که طارمی، عالیشاه و کفشگری چه کسی است؟ اما اکنون می‌بینیم پرسپولیس با همین نفرات دارد قهرمان می‌شود و این بازیکنان نفرات اصلی پرسپولیس شده‌اند. امیدوارم این راه ادامه پیدا کند و پرسپولیس قهرمان شود اما این آقایان از جنس فوتبال نیستند.از جنس ما نیستند. در فوتبال زمین نخورده‌اند. خاک نخورده‌اند. سر و دست‌شان نشکسته و به اتاق عمل نرفته‌اند. شکم‌شان در فوتبال پاره نشده است. این آدم‌ها وقتی پشت میز می‌نشینند فکر می‌کنند این میز برای آنها ماندنی است در حالی که هر کسی پشت میز می‌نشیند باید خدمت کند.

۱۳۹۵/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...