نسخه چاپی

سرقت60راس گوسفند برای تامین هزینه عروسی یك دوست

به گزارش نما - ایران نوشت: 4دزد که قرار بود پس از سرقت 60 گوسفند و فروش آن‌ها، درآمد آن را برای مخارج عروسی یکی از همدستان خود هزینه کنند، بازداشت شدند.

فرمانده پلیس پاکدشت اظهار کرد: به دنبال گزارش یکی از اهالی منطقه مبنی بر ضرب و شتم نگهبان و سرقت 60 گوسفند از یکی از دامداری‌های منطقه، پلیس بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.
فرمانده پلیس پاکدشت افزود: در بررسی‌های پلیسی، مأموران موفق شدند رد دو خودروی نیسان را که این 4 دزد با استفاده از آن، اقدام به سرقت احشام کرده بودند کشف کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس به دنبال کشف سرنخ‌های به دست آمده و اظهارات نگهبان احشام، توانستند از محل اختفای دزدان و محل نگهداری 60 گوسفند در منطقه‌ای در استان سمنان، اطلاع حاصل کرده و هر 4 دزد را دستگیر کنند.

سرهنگ آدینه وند با اشاره به اینکه همه 60 گوسفند به سرقت رفته، صحیح و سالم به دامدار مالباخته برگردانده شد، در توضیح انگیزه دزدان گفت: در بازجویی از این دزدان، مشخص شد که هر 4 مجرم دستگیر شده دارای نسبت فامیلی با یکدیگر هستند و قرار بود تا درآمد حاصل از این سرقت را خرج هزینه ازدواج یکی از همدستان خود کنند.

۱۳۹۵/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...