نسخه چاپی

نسخه ایرانی «دیزنی‌ لند» در كیش

معاون گردشگری كیش از اجرای طرحی مشابه دیزنی‌لند با عنوان "لاكی‌آیلند" در این جزیره خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: معاون گردشگری کیش از اجرای طرحی مشابه دیزنی‌لند با عنوان "لاکی‌آیلند" در این جزیره خبر داد.

محمد محب‌خدایی اظهار کرد: این پروژه که از حدود یک و نیم سال پیش آغاز شده، طرحی مشابه دیزنی‌لند است، اما از ظرفیت‌ها و فرهنگ بومی در اجرای آن بهره گرفته شده است.

او درباره زمان بهره‌برداری جزیره لاک‌پشت‌ها گفت: حتی دیزنی‌لند هم یک شبه بوجود نیامده، طبیعتا اجرای هر پروژه‌ای زمان می‌برد، مخصوصا آن‌که لازم است چنین طرحی مطابق فرهنگ ایرانی پیش برود و برای آن، تولید محتوا شود.

خدایی از ساخت سریال‌های تلویزیونی و فیلم سینمایی برای معرفی جزیره کیش و سفرهای خانوادگی خبر داد و افزود: سریال «رالی باجناق‌ها» با محتوای معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران در یک سفر خانوادگی از جمله محصولات فرهنگی است که ساخت آن آغاز شده و قرار است در شبکه‌های تلویزیونی داخل ایران و خارج از کشور پخش شود. همچنین سریالی برای کودکان با شخصیت‌پردازی از دو گونه بومی جزیره، لاک‌پشت (لاکی) و دلفین (دلفی) به منظور فرهنگ‌سازی کودکان هنگام مسافرت تولید خواهد شد. تاکید این سریال علاوه بر گردشگری بیشتر بر حفظ محیط زیست جزیره و فرهنگ بومی ایران است. علاوه‌بر این یک فیلم سینمایی با عنوان سرزمین لی‌لی‌پوت‌ها در دست ساخت است.

وی کیش را بهشت خانواده‌ها دانست و افزود: شعار اصلی کیش نیز همین است. ما می‌خواهیم با تولید فیلم و سریال، برگزاری رالی‌های خانوادگی و ساخت لاکی‌آیلند، تجربه لذت سفر خانوادگی به جزیره‌ای که مهمترین مقصد گردشگری ایران در خلیج فارس است را به اشتراک بگذاریم.

خدایی گفت: می‌خواهیم محیطی ایجاد کنیم که گردشگران، کیش را جایگزین مقاصد دیگری چون ترکیه و دبی کنند و مردم ایران از فضای مفرح این جزیره در یک سفر خانوادگی، بهره ببرند و شادی واقعی و نه کاذب را تجربه کنند.

۱۳۹۵/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...