نسخه چاپی

حادثه مصدوم نداشت

آتش سوزی در یك كارگاه پوشاك در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: با تلاش آتش نشانان حادثه آتش سوزی در یك كارگاه تولیدی پوشاك بدون هیچ مصدومیت خاموش شد.

به گزارش نما سيد جلال ملكي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ساعت 11:09 امروز حادثه آتش سوزي در يك كارگاه توليدي پوشاك در خيابان نوفل لوشاتو نرسيده به چهار راه امير اكرم به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ايستگاه آتش نشاني به همراه خودروي تنفسي به محل حادثه اعزام شدند.
وي با بيان اينكه محل حادثه در يك ساختمان سه طبقه كارگاهي اتفاق افتاده بود گفت: در يك كارگاه توليدي پوشاك به وسعت 40 متر مربع در طبقه همكف كه مملو از پارچه و لباس بوده آتش كاملا شعله ور و در حال سرايت به كارگاههاي همجوار بود.
ملكي ادامه داد: به هنگام اين حادثه كارگران موفق شده بودند خود را از محل حادثه خارج و در ادامه آتش نشانان با استفاده از تجهيزات مناسب موفق شدند آتش را مهار و از سرايت به كارگاههاي همجوار جلوگيري كنند.
سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينكه كارشناسان سازمان آتش نشاني در محل حادثه مشغول بررسي علت اين آتش سوزي هستند گفت: متاسفانه بسياري از كارگاههاي توليدي در محدوده خيابان جمهوري به لحاظ سيم كشي هاي برقي در شرايط ناايمن قرار دارند و بايد به لحاظ ايمني اتصالات برقي اين كارگاهها اقداماتي صورت بگيرد.

۱۳۹۵/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...