نسخه چاپی

گزارش روز:

زمزمه‌های تردید دربارسلونا برای‌تمدیدقرارداد نیمار

تا یك ماه قبل در بارسلونا كسی تردیدی در مورد تمدید قرارداد با نیمار نداشت اما اتفاقاتی در این مدت رخ داده كه تردیدها دراین زمینه را افزایش داده است.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا ماه گذشته در مصاحبه ای صراحتا از عزم راسخ خود برای تمدید قرارداد با نیمار سخن گفت، کمی بعد، دو مدیر دیگر بارسلونا نیز با تکرار حرف های بارتومئو، از غیرقابل فروش بودن ستاره برزیلی و اینکه او از حضور در بارسلونا کاملا خوشحال است صحبت به میان آوردند.

مساله تمدید قرارداد با نیمار به پائیز گذشته بر می گردد و این مساله هنوز به سرانجامی نرسیده است. نیمار تا سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد و سالانه 9.18 میلیون یورو از این باشگاه دریافت می کند که با توجه به 5 ساله بودن قرارداد او، دریافتی نیمار تا سال 2018 به بالاتر از 45 میلیون یورو خواهد رسید اما نکته عجیب اینجاست که نیمار برای تمدید، خواهان دریافت این 45 ملیون یورو برای هر فصل شده است یعنی 5 برابر شدن رقم دریافتی اش.

افت کیفی نیمار در یک ماه اخیر، بعلاوه مشکلات غیرورزشی او از جمله رفتن به تولد خواهرش در برزیل، جشن های گاه و بیگاه او کنار دوستانش و این آخری، سفرش به لندن برای حضور در جشن معرفی بهترین بازیکنان سال فوتبال انگلیس سبب شده تا بارتومئو و دیگر مدیران بارسلونا نسبت به پذیرش درخواست بالای او تردید کنند.

در بارسلونا بر این عقیده اند که نیمار ابتدا باید متعهد شود که تمام تمرکزش را روی فوتبال بگذارد تا بتواند پس از مسی عنوان بهترین بازیکن دنیا را به دست بیاورد. از سوی دیگر بارسلونا در صدد تمدید قرارداد با سوارز، بوسکتس و نیز مسی است و همچنین برای فصل آتی باید چند بازیکن جدید نیز به خدمت بگیرد که برای این مساله نیاز به تامین اعتبار دارد.

اجابت خواسته عجیب نیمار بدون شک بارسلونا را با مشکلات مالی مواجه ساخت و باید دید در نهایت مدیریت بارسلونا در مورد نیمار به چه نتیجه ای خواهد رسید. نکته جالب دیگر اینکه در نظرسنجی اسپورت، 60 درصد هواداران بارسا با فروش نیمار به رقم 190 میلیون یورو موافق هستند.

۱۳۹۵/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...