نسخه چاپی

بشار الجعفری: فردا ژنو را ترك خواهیم كرد

«بشار الجعفری» رئیس هیأت مذاكره كننده دولت سوریه در مذاكرات صلح این كشور در ژنو طی سخنانی از ترك ژنو خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر رئیس هیأت مذاکره کنندگان دولت سوریه طی سخنانی اعلام کرد که اعضاء این هیأت بر اساس جدول زمانی مورد توافق با سازمان ملل، فردا ژنو را ترک خواهند کرد.

به گزارش النشره، «بشار الجعفری» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت سوریه در مذاکرات صلح این کشور در ژنو طی سخنانی از ترک ژنو خبر داد.

بر اساس این گزارش الجعفری در همین راستا تصریح کرد: ما نکات مهمی از جمله مسائل مربوط به تروریسم را بررسی کردیم. همچنین متوجه شدیم که استفان دی میستورا نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه نگرانی ما را در خصوص تلاش های کشورهای حامی تروریسم در راستای به شکست کشاندن راه حل سیاسی، درک می کند.

رئیس هیأت مذاکره کننده سوریه در ادامه عنوان کرد: این دور از مذاکرات صلح مفید و سازنده بود. ما طبق جدولی که پیش از این با سازمان ملل بر سرش توافق کرده ایم، فردا ژنو را ترک می کنیم.

گفتنی است این دور از مذاکرات صلح سوریه با کارشکنی معارضان سوری و تعلیق مذاکرات از سوی آنها مواجه شد. معارضان اقدام به ترک ژنو کردند. دی میستورا نیز قرار است روز چهارشنبه با حضور در شورای امنیت به اعضاء این شورا گزارشی از دور سوم مذاکرات ارائه نماید.

۱۳۹۵/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...