نسخه چاپی

نتایج رسمی انتخابات كردستان

رئیس ستاد انتخابات استان كردستان گفت: سید احسن علوی از حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و كامیاران و منصور مرادی از حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد راهی مجلس شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، علیرضا آشناگر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در سنندج، اظهار داشت: در مرحله دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه استان کردستان 671 هزار و 330 نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که 136 هزار و 485 نفر در این انتخابات شرکت کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع از کل آرای ماخوذه، 5 هزار و 568 رأی باطله و 130 هزار و 917 رأی صحیح بود که سید احسن علوی با 43 هزار و 449 رأی به عنوان نماینده حوزه سنندج، دیواندره و کامیاران و منصور مرادی با 28 هزار و 138 رأی در حوزه مریوان و سروآباد راهی مجلس شدند.

آشناگر خاطرنشان کرد: بیش از 34 هزار نفر معادل 25 درصد رأی‌دهندگان در مرحله دوم انتخابات در کردستان کسانی بودند که در مرحله اول رأی نداده بودند.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم تمامی شعب اخذ رأی در دو حوزه انتخابیه استان مجهز به تجهیزات احراز هویت بودند و همین عامل تسریع در احراز هویت واجدین شرایط شرکت در انتخابات شد.

رئیس ستاد انتخابات در این نشست از عوامل اجرایی، هیأت‌های نظارت و بازرسی و نیروهای تامین‌کننده امنیت انتخابات در استان قدردانی کرد.

۱۳۹۵/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...