نسخه چاپی

بزرگ ترین باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد

فرمانده انتظامی قلعه گنج از كشف 395 كیلوگرم تریاك در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با دستگیری هشت نفر قاچاقچی خبر داد.

به گزارش نما ،سرهنگ "علی پرنگ" در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر برای ورود محموله ای سنگین از مواد افیونی به "قلعه گنج" و سپس انتقال آن به استان های شمالی کشور مطلع شدند.ی اظهار داشت: ماموران در بازرسی فنی از خودرو مذکور 39 بسته مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج افزود: پلیس در این عملیات در ابتدا یک خودروی پژو که در پوشش خانوادگی وظیفه راه پاک کنی را بر عهده داشت متوقف کرد و پس از گذشت دقایقی خودروی سمند حامل مواد نیز وارد ایست و بازرسی شد.سرهنگ پرنگ اضافه کرد: راننده به محض مشاهده دستور ایست ماموران قصد فرار داشت اما نهایتا خودرو وی نیز متوقف شد.وی ادامه داد: از این رو بلافاصله موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت و ماموران با چند اکیپ محور های شهرستان را به صورت محسوس و نامحسوس کنترل کردند.


سرهنگ پرنگ در پایان خاطرنشان کرد: در این عملیات هشت نفر متهم دستگیر، سه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و 395 کیلو و 300 گرم تریاک کشف و تحویل مقامات قضائی شد.

۱۳۹۵/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...