نسخه چاپی

اعتراض اسلام‌ستیزان به پخش اذان در آلمان

اسلام ستیزان در آلمان ممنوع شدن پخش اذان را در مساجد این كشور خواستار شدند.

به گزارش نما،خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری دولتی اردن از برلین، یک حزب دست راستی در آلمان در برگزاری کنگره سالانه خود خواستار ممنوع شدن ساخت گلدسته های مساجد و پخش اذان در مساجد این کشور شد.

بر اساس این گزارش، حزب آلترناتیو برای آلمان که کنگره سالانه خود را در فضا و تدابیر امنیتی شدید در نتیجه اعتراض مخالفانش برگزار کرده است، اعلام کرد دین اسلام هیچ گونه ارتباطی با آلمان ندارد. رهبران این حزب همچنین خواهان ممنوع شدن استفاده از برقع (نقاب) توسط زنان مسلمان در آلمان و نیز ممنوعیت ساخت گلدسته برای مساجد این کشور و پخش اذان شدند.

این درحالیست که پیش بینی می شود «حزب آلترناتیو برای آلمان»که متهم به در پیش گرفتن سیاست های عوام گرایانه و جنجالی است ، آشکارتر از گذشته سیاست های خود را در مخالفت با ظواهر دین اسلام در آلمان اعلام می کند.

همزمان با برگزاری کنگره سالانه این حزب دست راستی آلمانی، دستکم یک هزار نیروی پلیس آلمان برای تامین امنیت این کنگره به حال آماده باش درآمده اند. همچنین نیروهای پلیس برای متفرق کردن مخالفان این حزب که چوب و میله های آهنی در دست داشتند و مقادیر زیادی لاستیک خودرو را مقابل ساختمان محل برگزاری این کنگره به آتش کشیدند، از گاز فلفل استفاده و نزدیک به 400 تن از آنها را پس از درگیری با اعضای حزب مذکور بازداشت کردند.

معترضان همچنین بطری های آتش زا به سمت نیروهای پلیس و خبرنگاران حاضر در محل پرتاب کردند.

۱۳۹۵/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...