نسخه چاپی

دیدار دبیركل و اعضای شورای مركزی حزب موتلفه با خانواده شهید مطهری

عکس خبري -ديدار دبيرکل و اعضاي شوراي مرکزي حزب موتلفه با خانواده شهيد مطهري

دبیركل ،‌دبیر اجرایی،جمعی از اعضای شورای مركزی و اعضای حزب موتلفه اسلامی در سالروز شهادت آیت‌الله شهید مرتضی مطهری با خانواده آن شهید دیدار كردند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، دبیر اجرایی،جمعی از اعضای شورای مرکزی و اعضای حزب موتلفه اسلامی در سالروز شهادت آیت‌الله شهید مرتضی مطهری با خانواده آن شهید دیدار کردند.



حبیبی دراین دیدار با اشاره به ابعاد گوناگون شخصیتی شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری یک شخصیت چند بعدی داشتند، امام خمینی(ره) درباره نوشته های شهید مطهری فرمودند همه نوشته های ایشان مورد تائید است و از این جمله مشخص می شود که امام در ابعاد گوناگون شهید مطهری را مورد تائید قرار دادند.



وی افزود: در ملاقاتی با آیت الله سیستانی در چند سال پیش داشتم گفتم که در زمان رعب و یاس رژیم ستمشاهی در سال42 شهید مطهری بود که جرقه کار مسلحانه در موتلفه اسلامی را زد و پیشنهاد اعدام انقلابی حسنعلی منصور را دارد که این مطلب حتی مورد تعجب آیت الله سیستانی بود. این مساله نشان می دهد ابعاد مختلف شخصیتی شهید مطهری مغفول مانده است.



دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: آثار شهید مطهری در ابعاد مختلف سیاسی، خانوادگی، علمی، فرهنگی و فلسفی ماندگار است و در عصر حاضر هر زمان در مورد موضوعی بخواهیم استنادی داشته باشیم می توان به آثار شهید مطهری اشاره کرد و می توان از آن نسخه برداشت.



وی با بیان اینکه آثار شهید مطهری منبعی غنی است گفت: یکی از افتخارات حزب موتلفه اسلامی این است که شهید مطهری از حزب موتلفه اسلامی بودند و موتلفه اسلامی را تائید کرده و برای ان نسخه می نوشتند، حضور شهید مطهری در این حزب از امتیازات بی نظیر موتلفه است.



همچنین در این دیدار بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز اظهار داشت: شهید مطهری رجل بزرگ الهی بود. رهبر معظم انقلاباسلامی اخیرا نظام تمدن نوین اسلامی را مطرح فرمودند و شهید مطهری نیز تذکرات ویژه ای در این موضوع و ساختن تمدن نوین اسلامی داشتند.



وی افزود: مقام معظم رهبری تفکرات خالص شهید مطهری را تبیین فرمودند و آن را زنده کرده اند.



بادامچیان گفت: دولت و جامعه باید اسلامی باشد و خداوند را شکر می‌کنیم که در اساسنامه موتلفه اسلامی تشکیل جامعه نمونه اسلامی آمده است.



نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: شعاری که موتلفه اسلامی اسلامی برای این دوره انتخاب کرده پیش به سوی مجلس کارآمد، دولت کریمه و جامعه نمونه اسلامی است.



همچنین همسر شهید مطهری نیز در این دیدار اظهار داشت: مرحوم شهید مطهری همواره تاکید داشتند که حق را باید گفت و غیر حق را به مردم نگوئیم.

۱۳۹۵/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...