نسخه چاپی

روحانی:امكان جذب سرمایه فراهم شده است

رئیس جمهوری در پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اقتصاد كشور درست نمی‌شود مگر اینكه از قدرت جذب سرمایه برخوردار باشیم، امروز این شرایط فراهم شده و رؤسای جمهوری كه به ایران سفر می‌كنند به همراه خود هیاتی از نمایندگان ده‌ها شركت مهم اقتصادی كشور خود را می‌آورند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، در ادامه پيام حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني آمده است: صبح روز يكشنبه؛ بازديد از نمايشگاه نخبگان مهارتي سازمان آموزش فني و حرفه اي و دستاوردهاي مپنا و مراسم تقدير از كارگران و واحدهاي نمونه كارگري در روز جهاني كارگر.

دكتر روحاني تصريح كرد: از دوران نوجواني و در ماه هاي تعطيل دوران تحصيل، به كار مشغول بوده ام. كار افتخار و دست كارگر محل بوسه پيامبر (ص) است.

رئيس جمهوري با بيان اينكه اقتصاد كشور درست نمي‌شود مگر اينكه از قدرت جذب سرمايه برخوردار باشيم، اضافه كرد: امروز اين شرايط فراهم شده و رؤساي جمهوري كه به ايران سفر مي‌كنند به همراه خود هياتي از نمايندگان ده‌ها شركت مهم اقتصادي كشور خود را مي‌آورند.

دكتر روحاني همچنين با اشاره به سفر رئيس‌ جمهوري قزاقستان به ايران، خاطرنشان كرد: بيش از 56 سند فقط توسط بخش خصوصي دو كشور به امضا رسيد و رئيس‌ جمهوري كره جنوبي نيز با نمايندگان تعداد زيادي از شركت‌هاي اقتصادي به ايران آمده است.

رئيس جمهوري با اشاره به انتخابات مجلس دهم، تاكيد كرد: راهيابي 18 زن به مجلس، يك ركورد است كه اميدواريم نويدبخش فعاليت موثرتر زنان شايسته در همه عرصه‌ها؛ چه در مجلس و چه در قواي ديگر باشد.

۱۳۹۵/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...