نسخه چاپی

هزینه های میلیاردی برای پیروزی در انتخابات

در راهروهای مجلس شنیده شده كه برخی منتخبان مجلس برای پیروزی در انتخابات مجلس دهم میلیاردی هزینه كردند و حتی هزینه غذای یك منتخب یك میلیارد و 200 میلیون تومان شده است.

به گزارش نما به نقل از افکار نیوز، در این مرحله از انتخابات 136 نامزد انتخاباتی برای کسب 68 صندلی مجلس با هم رقابت کردند.

این انتخابات در 15 هزار و 350 شعبه در 21 استان کشور و 55 حوزه انتخابیه برای تعیین تکلیف برگزار شد.

برخی از نمایندگان فعلی مجلس در این مرحله از انتخابات با رقبای خود به رقابت پرداختند که تعدادی از آنها به مجلس راه یافته و برخی دیگر از راه یابی به مجلس دهم باز مانده و جای خود را به رقبایشان دادند.

اما خبرنگار ما دیروز یکشنبه 2 روز بعد از انتخابات در راهروهای مجلس شنید که برخی از نمایندگان فعلی راه نیافته به مجلس دهم، نسبت به هزینه میلیاردی رقبای خود معترض هستند.

این عده از نمایندگان فعلی معتقدند که هزینه های بالا و دخالت برخی افراد خاص در انتخابات باعث شده تا آنها رای لازم برای ورود به مجلس را کسب نکنند.

در همین زمینه یکی از نمایندگان به خبرنگار ما گفت: ما شنیدیم یک منتخب مجلس دهم در ایام تبلیغات فقط یک میلیارد و 200 میلیون تومان پول غذا برای رستوران پرداخت کرد.

وی افزود: فقط در یک شهر یک کاندیدا این همه پول غذا می دهد، معلوم نیست دیگر هزینه های وی چقدر شده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این فرد در مجلس مگر چقدر حقوق می گیرد که این همه هزینه کرده است، افزود: نیت این افراد برای نماینده شدن برای ما جای سوال دارد و مورد ابهام است.

۱۳۹۵/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...