نسخه چاپی

مهندس جوان برای پرداخت هزینه های بازی اینترنتی،حساب دوستش را خالی كرد

به گزارش نما - ایران نوشت:جوان 25 ساله‌ای که دست به سرقت اینترنتی از حساب بانکی زده بود از سوی پلیس استان خراسان رضوی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتای استان مراجعه و شکایتی را مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش ارائه کرد.

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد حدود 10 میلیون ریال از حسابش در سه مرحله کسر شده است. وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات مالباخته با یک سری تحقیقات فنی عامل برداشت‌های غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کرد.

مجرم 25 ساله که مهندس یکی از شرکت‌های پیمانکاری است در مواجهه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف و عنوان کرد به یکی از بازی‌های اینترنتی آنلاین تحت شبکه اعتیاد شدیدی پیدا کردم و از آنجایی که در این بازی می بایستی پول‌هایی را هزینه می‌کردم و از طرفی شارژ کارت عابر بانکم نیز تمام شده بود به فکر چاره افتادم و با سوء استفاده از اطلاعات حساب همکار سابقم که با او نیز همان بازی را در سال گذشته در محل کار انجام می‌دادیم، گه گاه از کارت وی بازی آنلاین را شارژ می‌کردم.

۱۳۹۵/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...