نسخه چاپی

اسیدپاشی، این بار روی درختان!

نماینده مردم زابل، واقعه اسید پاشی روی درختان در این شهرستان را ناپسند ترین اقدام در حق محیط زیست توصیف كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: نماینده مردم زابل، واقعه اسید پاشی روی درختان در این شهرستان را ناپسند ترین اقدام در حق محیط زیست توصیف کرد.

سیدباقر حسینی اظهار کرد: اسید پاشی روی درختان در منطقه زابل کاری بسیار عجیب بوده است.

وی با بیان اینکه فضای سبز در سطح شهر جهت رفاه مردم ایجاد می‌شود تصریح کرد: این عمل ناپسند باعث از بین رفتن فضای سبز و آسیب دیدن درختان شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: افراد مرتبط با کار اسید پاشی روی درختان در واقع فعالیت های شهرداری را زیر سئوال برده و در مقابل زحمات مسوولان کار شکنی کرده اند.

وی در پاسخ به سوالی درباره دستگیری احتمالی عوامل این اقدام گفت: در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با دستگیری این افراد داده نشده است.

حسینی همچنین در خصوص میزان خسارت های وارد شده به درختان افزود: تعداد و میزان خسارت مهم نیست بلکه نفس عمل زشت و ناپسند بوده است.

به گزارش ایسنا، نرگس میرشکاری مدیر واحد فضای سبز شهرداری زابل نیز در اطلاعیه ای این اقدام ناپسند را دور از انسانیت عنوان کرد.

در این اطلاعیه خطاب به مردم زابل آمده است: «معضل خشکسالی چند سالی است که سیستانمان را در بر گرفته است و توفان های شن و گرد و غبار ناشی از این بحران بیش از یک دهه است که از مردمانمان پذیرایی و روان هموطنانمان ازاین مورد آزرده خاطر شده است.

تا این که در ماه اخیر سیلابی هامونمان را نجات و سیرابی هامون تنها نکته صحبت محفلمان بوده و ازاین برکت و لطف خداوند به شدت خوشحال بودیم یک ماهی می شود که ازهمکاری دوستان نهاد های مردمی با واحد فضای سبز شهرداری زابل در خصوص درختکاری خیابان شهید باقری می گذرد ولی متاسفانه خبری مبنی بر خرابکاری عده ای افراد نادان و ناشناخته به اطلاعمان رساندند که به شدت از این موضوع ناراحت و ابراز تاسف به علت این رفتار شنیع و ناپسند داشتم؛ فلذا به مردم عزیز و فهیم سیستان عرض می نمایم که از هدف والایمان که آبادانی سیستان می باشد به هیچ عنوان دست برنداشته و از هیچ تلاشی دریغ نمی نماییم.»

۱۳۹۵/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...