نسخه چاپی

شلیك پلیس به پای دزدی كه توسط همسرش فراری داده شد

به گزارش نما - ایران نوشت: با گزارش‌هایی از سرقت‌های سریالی موتور و دستبرد به داخل خودروها در محدوده سهرابیه مهر شهر کرج تیم ویژه‌ای از گروه تجسس برای شناسایی دزدان وارد عمل شدند.

همزمان با تجسس‌های اطلاعاتی، مأموران به ردپایی از یک دزد حرفه‌ای در همین محدوده برخوردند. مأموران کلانتری 22 مهرشهر کرج بلافاصله با دستور قضایی از دادستان به محل زندگی دزد قدیمی به نام سعید مراجعه کردند و در صحنه دستگیری، همسر این دزد با دیدن مأموران کلانتری سعید را فراری می‌دهد.

سعید با رساندن خود به پشت‌بام خانه‌شان پا به فرار گذاشت و از داخل بیابان‌ها و زمین‌های کشاورزی وارد مرغداری شده و به سمت اخترآباد گریخت. مأموران بعد از تعقیب و گریز 3 کیلومتری در سه مرحله با صدای بلند به سعید دستور ایست دادند که وی با بی‌اعتنایی و بی‌توجهی به فرمان ایست، باز به فرارش ادامه داد تا اینکه مأموران ابتدا به شلیک هوایی پرداخته و سپس پای سعید را هدف قرار دادند که وی زمینگیر شد.

سعید خیلی زود به بیمارستان مهرشهر کرج انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت. همزمان تجسس‌ها نشان داد موتوری که در خانه سعید پیدا شده است در محدوده کلانتری 43 کیانمهر به سرقت رفته و سعید سوار بر آن در محدوده کلانتری 322 به دزدی خیابانی دست زده است.

سرهنگ سیدحسین سیدحقیقی فرمانده پلیس کرج در این زمینه به شوک گفت: خوشبختانه با طرح‌های پاکسازی و همچنین مبارزه با سرقت در برخی مناطق جرم‌خیز شاهد کاهش قابل توجه سرقت بوده‌ایم. امیدواریم با ادامه این طرح‌ها و همچنین رعایت برخی مسائل برای پیشگیری از سرقت از سوی مردم، میزان وقوع سرقت به پایین‌ترین حدممکن برسد.


گفت‌وگو با دزد قدیمی

سعید از اینکه پایش هدف گلوله قرار گرفته خیلی ناراحت است و می‌گوید ای کاش همان لحظه نخست تسلیم می‌شدم.
چند سال داری؟
28 سال.
چند سال پیش ازدواج کرده‌ای؟
5 سال پیش بود که ازدواج کردم.
تا حالا زندان افتاده‌ای؟
بله. حدود 5 سالی در زندان بودم.
به چه جرمی؟
سرقت.
اعتیاد داری؟
بله، تریاک مصرف می‌کنم.
چرا سرقت می‌کردی؟
کراک مصرف می‌کردم و به خاطر اعتیاد سرقت می‌کردم.
چرا پلیس را دیدی فرار کردی؟
حسابی ترسیده بودم.
چه تصمیمی برای آینده‌ داری؟
این بار خیلی پشیمان هستم بیشتر به خاطر همسرم. نمی‌خواهم سرگردان شود و مرا پشت میله‌های زندان ببیند.

۱۳۹۵/۲/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...