نسخه چاپی

قتل مرموز پسر6ساله یك قاچاقچی

به گزارش نما - ایران نوشت: پسر 6 ساله یک مرد که به خاطر قاچاق افیون در زندان به سر می‌برد به طرز مرموزی کشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: روز چهارشنبه گذشته زن جوانی سراسیمه به پلیس مراجعه کرد و گفت که خانه‌شان در منطقه خیام نیشابور است و شوهرش مدتی پیش به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر و الان تحمل حبس می‌کند.

وی افزود: پسر کوچولویم که امیر حسین نام دارد امروز ناپدید شده است و من خیلی نگران هستم. در حالی که هیچ سرنخی از کودک گمشده در دست نبود ساعت 12:19 پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه رهگذری با دیدن جسد پسربچه ای داخل زمین‌های کشاورزی روستای حصار سرخ با پلیس 110 تماس گرفت و آنان را در جریان قرار داد.

در پی این گزارش، مأموران پاسگاه پلیس فدیشه نیشابور بلافاصله در محل حاضر شدند. سرهنگ اکبر آقا بیگی افزود: مأموران پاسگاه با مراجعه به محل، مشاهده می کنند جسد پسر بچه ای 6 ساله در حالی که دست و پا و گردن وی با طناب بسته شده به پشت روی زمین افتاده و روی دهان او نیز با پارچه سفیدی بسته شده است.

با اعلام این خبر بلافاصله کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی و قتل به همراه مأموران تشخیص هویت، پزشکی قانونی و قاضی رسیدگی کننده به پرونده‌های قتل در محل حاضر شدند و مشخص شد موضوع، قتل است که با دستور قاضی حیدری، جسد به سردخانه منتقل شد. جسد این کودک پس از تشریفات قانونی تحویل خانواده اش شده و روز جمعه به خاک سپرده شد. سرهنگ آقابیگی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی نیز در این زمینه ادامه دارد.

۱۳۹۵/۲/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...