نسخه چاپی

گل محمدی:نه پرسپولیس،نه استقلال،فقط برای خودمان بازی می كنیم

سرمربی ذوب آهن می گوید در بازی آخر نه به خاطر استقلال خوزستان و نه به خاطر پرسپولیس،بلكه به خاطر شرافت تیمش بازی می كنند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛یحیی گل محمدی پس از پیروزی مقابل سیاه جامگان در نشست خبری اش گفت:«در نیمه اول این بازی خوب نبودیم و فکر می کنم یکی از بدترین فوتبال های فصل جاری ذوب آهن بود.درنیمه دوم نیاز به گل داشتیم اما خودمان را جمع وجور کردیم و موفق شدیم به گل برسیم.البته از این ذوب آهن راضی‌ام چون در آسیا و لیگ همزمان بازی می‌کنیم و با این میزان انرژی در زمین ظاهر شدیم.»

او در پاسخ به این سوال که در بازی آخر برای پرسپولیس بازی می کنید این واکنش را نشان داد:«نه برای پرسپولیس و نه برای استقلال خوزستان.ما فقط برای شرافت ذوب آهن فوتبال بازی می کنیم.در این بازی قطعا با تمام قوا بازی خواهیم کرد با اینکه 5 روز بعد از بازی با استقلال خوزستان باید جلوی تیم پرستاره العین ظاهر شویم اما شایستگی‌های ذوب آهن را مقابل استقلال خوزستان برای رد شایعه‌ها ارائه خواهیم داد. من نه برای پرسپولیس و نه هیچ رنگ دیگری به میدان نخواهم رفت.»

گل محمدی درباره بازی تیمش مقابل العین امارات هم گفت:«این تیم 8 بازیکن ملی‌پوش و 4 بازیکن میلیون دلاری دارد و قطعا سخت‌ترین بازی‌های ذوب آهن در مقابل همین العین خواهد بود. با پیروزی برابر آن‌ها عیار ذوب آهن را به نمایش خواهیم گذاشت. اصلا چکیده فصل جاری ما سه بازی پیش رو یعنی دو بازی با العین و فینال جام حذفی خواهد بود.از مدیریت کارخانه تقاضامندم که حمایت بیشتری از ما داشته باشند و به ما توجه کنند.»

۱۳۹۵/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...