نسخه چاپی

ایجاد اشتغال برای 81 نفر در مناطق محروم اهواز

با مشاركت بنیاد بركت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و شركت تولیدكننده آرد برای 81 نفر از بیكاران مناطق محروم در شهرستان اهواز اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش نما به نقل از برنا ، علی‌اصغر گلی، مدیرعامل شرکت آرد غنچه اهواز گفت: در سال جاری عملیات تولید این شرکت با مشارکت بنیاد برکت آغاز شد، به نحوی که روزانه بیش از 240 تن آرد و 40 تن سبوس در این کارخانه تولید خواهد شد و با ادامه‌ روند تولید، این طرح به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

وی با بیان این‌که از 240 تن آرد تولیدی، 30 تن آرد قنادی تولید می‌شود، افزود: در حال حاضر برای این میزان تولیدات ببش از 81 نفر به‌طور مستقیم و 405 نفر به‌طور غیرمستقیم فعالیت دارند. همچنین پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه آینده با فعالیت 24 ساعته به مرحله‌ تولید نهایی برسیم.

گلی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود پس از بهره‌برداری از طرح تولید انواع آرد، روزانه بیش از 10 تن آرد به کشور عراق صادر شود. برای تحقق این موضوع معادل 22 هزار و 500 تن گندم را از کشاورزان داخلی خریداری و انبار کرده‌ایم.

وی با بیان این‌که تولیدات این شرکت 25 درصد نیاز بازار داخل استان را تامین می‌کند، عنوان کرد: تولید آرد به دلیل عدم وجود منابع بانکی به مدت سه سال متوقف بود اما توانستیم با انعقاد قرارداد مشارکت با بنیاد برکت، مجدداً چرخه اقتصادی در این شرکت را به حرکت درآوریم. این اقدام نه تنها همراه با تولید اقتصادی است بلکه برای حداقل 81 خانوار از ساکنان این منطقه با ایجاد اشتغال و درآمدزایی همراه بوده است.

۱۳۹۵/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...