نسخه چاپی

واكنش پلیس فتا به انتشار فیلم فجیع از صحنه یك قتل در اهواز

عکس خبري -واکنش پليس فتا به انتشار فيلم فجيع از صحنه يک قتل در اهواز

رئیس پلیس فتا خوزستان نسبت به انتشار فیلمی فجیع از صحنه یك قتل در اهواز واكنش نشان داد.

به گزارش نما، سرهنگ علی حسینی با اشاره به فیلم منتشر شده از صحنه فجیع وقوع یک قتل در اهواز، در این رابطه اظهار کرد: بر اساس رصدهای انجام شده در فضای مجازی، عده‌ای از افراد با اهداف مختلف تصاویر و فیلم از صحنه‌های وقوع یک قتل را منتشر کرده‌اند که موجب جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات عمومی جامعه و مردم شده است.

رئیس پلیس فتا خوزستان با بیان اینکه در چنین شرایطی پلیس عاملان جنایت را بازداشت می‌کند، افزود: پلیس فتا نیز نسبت به بازداشت و برخورد جدی با عاملان تهیه و انتشار اینگونه تصاویر و فیلم‌ها که می‌تواند باعث ایجاد ترس و جریحه‌دار شدن احساسات و تشویش اذهان عمومی شود و آسیب‌های روانی جبران‌ناپذیری به ویژه برای کودکان و نوجوانان به دنبال دارد، اقدام می‌کند.

به گفته وی؛ بر اساس اقدامات عملیاتی و فنی، تعدادی از تولیدکنندگان اینگونه محتواهای غیر مجاز شناسایی شده و برای تعیین و تکلیف قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده خواهند شد.

وی متذکر شد: به همه کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها توصیه می‌کنیم ضمن بهره‌برداری صحیح از فضای سایبر، از انتشار هرگونه کلیپ صوتی و تصویری در تضاد با ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی فرهنگی کشور به نحوی که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی در جامعه و موجب بروز عواقب جبران ناپذیر می‌شود، خودداری کنند.

منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...