نسخه چاپی

جدیدترین كتاب سرلشكر فیروزآبادی رونمایی شد

آخرین اثر رئیس ستاد كل نیروهای مسلح، با عنوان "امنیت اخلاقی، الزام حاكمیتی و انقلابی" در حضور جمعی از فرماندهان عالی رتبه نظامی رونمایی شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، به مناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار از آخرین اثر سرلشکر سیدحسن آقایی فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در حضور جمعی از فرماندهان عالی رتبه نظامی رونمایی شد.

این کتاب در خصوص امنیت اخلاقی با عنوان "امنیت اخلاقی، الزام حاکمیتی و انقلابی" می‌باشد.

در این کتاب که با واکاوی تجربیات بیش از دو دهه از تذکر حضرت امام خامنه‌ای در موضوع شبیخون فرهنگی از سوی استکبار جهاین صورت گرفته، تلاش شده است با رویکردی نوین به پدیده ناامنی‌های اخلاقی در محیط جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت حاکمیت کشور در برقراری امنیتی زنجیره‌ای و همه جانبه در کشور پرداخته شود و جایگاه امنیت اخلاقی در قالب رویکردی برای صیانت از جمهوری اسلامی ایران معرفی شود.

وی در این اثر برخلاف پژوهش‌های گذشته در این حوزه، که تلاش می‌شد مباحث حوزه امنیت اخلاقی با امنیت ملی به صورت جداگانه مورد بحث قرار گیرد، سعی دارد که رابطه بین اخلاق و ارزش های اجتماعی به عنوان نمادی امنیت آفرین در جامعه با مسئولیت دولت جمهوری اسلامی در برپایی امنیت ملی مورد توجه قرار دهد.

به نظر نویسنده، بی‌توجهی برخی از مسئولان و کارگزاران سیاسی و فرهنگی کشور به روندهای برپایی و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی از سویی و عدم اتحاد مستمر در پیشگیری و مقابله با ناهنجاری‌ها زا سوی دیگر موجب شده است تا روند رو به رشد ناهنجاری‌های اخلاقی،‌ آینده امنیت اخلاقی را تحت‌الشعاع قرار دهد و بازگشت به اصول تثبیت حاکمیت بر اساس سه اصل اقتدار، ثبات و رحمت الزامی است.

این کتاب را می‌توان از انتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی تهیه کرد.

۱۳۹۵/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...