نسخه چاپی

گلایه نماینده كرمان و راور از دولت؛

بخشی از مشكلات اقتصادی كشور ربطی به آمریكا و اسرائیل ندارد

برخی از مشكلات اقتصادی كشور برمی گردد به مسائل خارجی همچون تحریم ها، مخالفت های امریكایی ها علیه ما، بحث بلوكه كردن دارایی ها، اما بخشی از مشكلات به هیچ عنوان نه ربطی به آمریكا دارد نه به اسرائیل ها بلكه مربوط به بی كفایتی برخی از مدیران وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی است.

به گزارش نما به نقل از کاروانسرا؛ محمدرضا پورابراهیمی در جلسه شورای اداری راور که با حضور مولاوری معاون زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد در بخشی از سخنان خود در رابطه با مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از دولت ابراز گلایه کرد و گفت: برخی از مشکلات اقتصادی کشور برمی گردد به مسائل خارجی همچون تحریم ها، مخالفت های امریکایی ها علیه ما، بحث بلوکه کردن دارایی ها، اما بخشی از مشکلات به هیچ عنوان نه ربطی به آمریکا دارد نه به اسرائیلی ها بلکه مربوط به بی کفایتی برخی از مدیران وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی است که برای مردم و بخصوص شهرستان راور تصمیم می گیرند.

نماینده مردم کرمان و راور بیان کرد: 2 سال است که تلاش می کنیم معادن تعطیل شده راور را راه اندازی کنیم و حتی یک واحد صنعتی که همان کارخانه کک سازی است به سرانجام برسد و حدود 200 تا 250نفر راوری مشغول بکار شوند اما شما نگاه کنید به اشتغال در معادن ذغال سنگ کرمان چه وضعیتی دارد 7000 نفر در معادن ذغال سنگ کرمان در چند ماه گذشته بیکار شده اند و بهترین معدن ذغال سنگ هم معدن همکار است که آنهم دارد تعطیل می شود.

پورابراهعیمی افزود: در این شرایطی که معادن در حال تعطیلی است و معدنکاران ما در حال بیکار شدن هستند در سال 93 و 94 واردات ذغال و کک به کشور 2/2 میلیارد دلار بوده است که این قابل قبول نیست و خیانت به معدنکاران و بخصوص مردم راور است و این موضوع را به نعمت زاده وزیر صنعت هم گفته ام که باید جلویش را بگیرید.

نماینده مردم کرمان و راور در ادامه تصریح کرد:چرا شرکت ذوب آهن اصفهان مطالبات ذغال سنگ کرمان را نمی دهد تا این چنین بلایی سر مجموعه کارگری ما بیاید و ما داریم تلاش می کنیم 200 نفر به سر کار روند اما 4000 یا 5000نفر در معادن ذغال سنگ در حال بیکار شدن هستند. و این کجا به آمریکا و اسرائیل ارتباط دارد یلکه بخش زیادی از مشکلات کشور مربوط به داخل است.

۱۳۹۵/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...