نسخه چاپی

آقایان به هوای دیگری آمدند تا فلان وام بانكی را بگیرند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: آقایان به هوای دیگر می‌آیند، نمی‌دانم چه زمانی فوتبال ما از این لابی‌ها پاك می‌شود، دنبال فوتبال می‌آیند تا فلان وام بانكی را بگیرند. همان وام را اگر به علی دایی بدهند سه تیم را هدایت می‌كنم.

به گزارش نما به نقل از فارس از قم، علی دایی عصر امروز در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های صبای قم و استقلال تهران گفت: باید در نیمه اول بازی امروز کار را تمام می‌کردیم، اما از بدشانسی بازی مساوی شد و بچه‌های ما خیلی خوب کار کردند و فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم.

وی با تقدیر از کسانی که تیم صبا را همراهی کردند، ادامه داد: آنهایی که صبا را تنها گذاشتند را به خدا می‌سپاریم، امسال 42 امتیاز آوردیم و با وجود همه موانع و مشکلات نتیجه بدی نگرفتیم و اگر فوتبالی حساب کنیم با توجه به شرایطی که داشت باید یکی از تیم‌های سقوط‌کننده باشیم، اما چند هفته است که با خیال راحت فوتبال بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: بازیکنان من در نیمه اول نشان دادند که از لحاظ فنی خیلی پیشرفت کردیم و اگر تنها نبودیم نتایج بهتری می‌گرفتیم.

دایی با اشاره به اینکه بازیکنان صبا 50 درصد از پول خود را گرفته‌اند، اضافه کرد: بازیکنان ما در مقایسه با دیگر تیم‌ها هیچ نمی‌گیرند، بیشترین قرارداد ما 500 میلیون تومان بوده است در حالی که در دیگر باشگاه‌ها این رقم متوسط است.

وی با اشاره به اینکه صبا در اول فصل هفت بازیکن خوب خود را از دست داده بود، تأکید کرد: در فاصله کوتاهی که اول فصل داشتیم تیم جدیدی تشکیل دادیم؛ کسانی که «یا علی» گفته بودند تیم را تنها گذاشتند و آنها باید پاسخگوی این بازیکنان باشند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: تمام سعی ما این خواهد بود که بتوانیم حق و حقوق بازیکنان خود را بگیریم؛ بازیکنان ما دیروز می‌خواستند نشان دهند که چقدر در تنگنا هستند، اما گفتند که با جان و دل برابر استقلال بازی می‌کنند.

دایی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما خواستند به جامعه فوتبال نشان دهند تیمی که با حداقل قراردادها و امکانات چه عملکردی داشته است.

وی اضافه کرد: مالک باشگاه کیست؟ یک سال است که یک آقایی قول حمایت داده بود، اما متأسفانه وسط راه رها کرده بود، فوتبال جای چنین افرادی نیست؛ فلسفه آمدن این آقایان در فوتبال چیست؟ برای چه می‌آیند و برای چه می‌روند؟ البته جواب این سؤال را خوب می‌دانم که با چه هدفی آمده بودند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: بدون اخذ تعهدات تیم را به یک نفر می‌دهند، متأسفانه خبرنگاران مصاحبه‌هایی می‌گیرید که برخی از سخنان کذب بوده و علی دایی را جلوی بازیکن، مدیرعامل و باشگاه قرار می‌دهد.

دایی افزود: آیا از چنین تیمی می‌توان انتظار قهرمانی و کسب سهمیه داشت؟ خدا را شکر می‌کنم که شرمنده قمی‌ها نشدیم و با آبرو فوتبال بازی کردیم و در همه بازی‌ها رقابت تنگاتنگی داشتیم.

وی در خصوص قراردادش با صبا در فصل آینده، اظهار کرد: بگویید با چه کسی باید قرارداد ببندیم؟ آقای موسوی را بنده نمی‌شناختم و یک دوست مشترک معرفی کردند، گفته بودند 12 تا 13 میلیارد تومان به باشگاه تخصیص می‌دهند و گفتند در نیم فصل اگر در کورس قهرمانی بودید 2 تا 3 میلیارد می‌دهیم. یک ریال بابت لباس‌های تیم ندادند، بابت رهن خانه ماچادو فقط 10 میلیون تومان دادند، آیا در تهران می‌توان با 10 میلیون تومان جایی در تهران رهن کرد. از جیب خودم کمک کردم که جایی در شأن بازیکن تهیه شود. بعد می‌گویند در کنار تیم بودیم و روزی می‌گویند تیم را رها کرده‌ام و روز دیگر می‌گویند ما مالک باشگاه هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: آقایان به هوای دیگر می‌آیند، نمی‌دانم چه زمانی فوتبال ما از این لابی‌ها پاک می‌شود، دنبال فوتبال می‌آیند تا فلان وام بانکی را بگیرند. همان وام را اگر به علی دایی بدهند سه تیم را هدایت می‌کنم.

دایی اضافه کرد: مصاحبه‌هایی که خود آقا کرده است، در اول فصل فقط قول می‌دهند و وقتی که محقق نمی‌شود وسط فصل رها می‌کنند و می‌روند، مگر صبایی وجود دارد که بخواهیم بمانیم؟ تازه من می‌دانم که نقاط ضعف و قوت تیم کجاست، بازیکنان ما مظلوم بودند.

وی بیان کرد: تا تکلیف تیم مشخص شود، نمی‌توانم در خصوص ماندن یا رفتن نظر بدهم، بدانیم مالک تیم کیست؛ یک سال با این بچه‌ها کار کرده‌ام و می‌توانیم سال دیگر بهتر باشیم، اما باید اینها که گفتم مشخص باشد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص قهرمانی استقلال خوزستان اظهار کرد: این تیم زحمات بسیاری کشید و همیشه بالای جدول بود و کمترین گل خورده را در لیگ برتر دارد و ویسی نشان داد از علم بالایی برخوردار است.

دایی در پایان نشست خبری گفت: شانس قهرمانی تیم ویسی را بیشتر می‌دانستم، پرسپولیس باید دو سال قبل قهرمان می‌شد؛ همه مشکلات را به فراموشی سپردیم، در حالی که هیچ حمایتی نشدیم؛ البته پرسپولیس قهرمانی را در بازی با نفت از دست داد.

۱۳۹۵/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...