نسخه چاپی

جزئیات طرح 29 نماینده مجلس برای معافیت مشمولان مازاد بر نیاز در سربازی

عکس خبري -جزئيات طرح 29 نماينده مجلس براي معافيت مشمولان مازاد بر نياز در سربازي

دستیار و مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی ستاد كل نیروهای مسلح از ابلاغ بخشنامه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به سربازان مهارت دیده از سوی بانك سپه خبر داد.

به گزارش نما، سردار موسی کمالی دستیار و مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ بخشنامه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به سربازان منقضی خدمت مهارت‌دیده از سوی بانک سپه خبر داد.

دستیار و مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بانک‌ سپه ضوابط پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به سربازان منقضی خدمت را صادر کرد اظهار داشت: براساس این ابلاغیه، تسهیلات تنها به طرح‌های اشتغال متقاضیان معرفی شده از کارگروه تخصصی مهارت تا اشتغال هر استان تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه معرفی‌نامه با امضای معاون اقتصادی استاندار و معاون وظیفه عمومی استان خواهد بود تصریح کرد: سهم هر استان برای پرداخت تسهیلات مشخص شده است و سربازان باید بومی استان بوده و این وام فقط به سربازان مهارت دیده منقضی خدمت سال 97 به بعد تعلق می‌گیرد.

سردار کمالی اعلام کرد: مبلغ وام یک میلیارد ریال بوده و مدت باز پرداخت آن 7 ساله است.

وی خاطرنشان کرد: سربازان منقضی ۹۷ به بعد واجد شرایط صرفاً به دبیرخانه کارگروه مهارت تا اشتغال استانداری مراجعه کنند؛ ضمنا بانک های ملی ، صادرات ، ملت و تجارت که بانک های عامل این تسهیلات هستند قبلاً جزییات نحوه پرداخت را ابلاغ کرده اند.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...