نسخه چاپی

امام جمعه بندرعباس: آموختن زبان انگلیسی موجب تفاخر نیست

امام جمعه بندرعباس گفت: آموختن زبان انگلیسی در حد ضرورت اشكال ندارد اما جایی برای تفاخر ندارد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین از هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس، با بیان اینکه جریان استکبار همیشه در تاریخ وجود داشته و تنها نام مستکبران در هر دوره تغییر می کند، عنوان کرد: کوچک شمردن و تمسخر زبان ، فرهنگ و آداب و رسوم ملت ها بخشی از کارهای استکبار است.

وی ادامه داد: نگاه جریان شناسانه به قرآن ، ماهیت جریان استکبار را روشن می کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: بزرگ کردن خود و تحقیر ملت های دیگر دو روشی است که قدرت های استکباری در طول تاریخ از آن سود می جویند.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه برخی چنان با افتخار انگلیسی صحبت می کنند که گویی یک زبان بهشتی است، تصریح کرد: آموختن زبان انگلیسی در حد ضرورت اشکال ندارد اما جایی برای تفاخر ندارد و باید توجه داشته باشیم که زبان دینی ما عربی و زبان مادری و سرزمینی ایرانیان فارسی است.

امام جمعه بندرعباس در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه فضای نماز جمعه نباید به عرصه فعالیت ها و تجمعات اعتراضی تبدیل شود، هرگونه نسبت خانوادگی بین خود و مالک کارخانه آلومینیوم هرمزگان را تکذیب کرد و بیان داشت: برخی عامدانه این گونه شایعه ها را منتشر می کنند و این درحالیست که این فرد تنها خریدار بخشی از زمین مصلای در حال ساخت بندرعباس است و هیچ ارتباط دیگری وجود ندارد.

۱۳۹۵/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...