نسخه چاپی

مجتمع تجاری فردوسی هنوز مجوز ندارد، اما به در و دیوار شهر تبلیغات زده است

به گزارش نما - ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه مجوز محتوای سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران صادر می شود، افزود: برای جمع آوری تبلیغات مجتمع تجاری فردوسی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مکاتبات لازم انجام شده است.

عیسی علیزاده گفت: صدور مجوز برای تبلیغات تجاری بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و سازه ها در اختیار سازمان زبیاسازی است و شرکت ها از ارشاد برای محتوا مجوز دریافت می کنند.

وی افزود: تعامل و همکاری بسیار مناسبی میان سازمان زیباسازی و ارشاد وجود دارد. بر همین اساس با آنها مکاتبه کرده ایم که با توجه به اینکه شهرداری تهران به دلیل تخلفات فنی، مجوز ادامه فعالیت این مجتمع را متوقف کرده است، اعلام شود هیچ شرکتی تبلیغات این مجتمع را برعهده نگیرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: سازمان زیباسازی تنها برای مزایده اقدام به رتبه بندی شرکت های تبلیغاتی می کند و سازه ها را به این شرکت ها اجاره می دهد اما اینکه چه چیزی بر روی این سازه ها اکران می شود بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی تاکید کرد: سازمان زیباسازی نمی تواند رأسا برای نوع محتوا و یا جمع آوری این تبلیغات اقدام کند.

روز گذشته رضا تقی‌پور سخنگوی شورای شهر تهران در نشستی خبری پس از جلسه شورای اسلامی شهر تهران درباره مجتمع تجاری فردوسی و تبلیغاتی که سازمان زیباسازی برای این سازه متخلف انجام می‌دهد، گفت: شهرداری بهره‌برداری از این مجتمع را منوط به بهسازی و ایمن سازی کرده و باید بگویم تبلیغاتی که در سطح شهر است برای سازمان زیباسازی نیست؛ بلکه سازمان زیباسازی بنرهای خود را به پیمانکاران واگذار کرده و آنها نیز تبلیغات مختلفی انجام می دهند و سازمان زیباسازی در مورد محتوا تعهدی ندارد.

۱۳۹۵/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...