نسخه چاپی

جشن‌های پیروزی انقلاب را شكوهمند برگزار می‌كنیم

عکس خبري -جشن‌هاي پيروزي انقلاب را شکوهمند برگزار مي‌کنيم

رئیس ستاد مركزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: قرار است به رغم تبلیغات دشمن جشن‌های پیروزی انقلاب را شكوهمند برگزار كنیم.

به گزارش نما، سید نظام الدین موسوی رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه ۱۱بهمن) در نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و نهضت اسلامی ایران اظهار داشت: امام در عصر ستم شاهی پرچم استقلال و آزادی کشور را بر افراشت و با کمک مردم آگاه ایران انقلاب را به ثمر رساند.
وی افزود: از انقلاب اسلامی ملت ایران ۴۳سال گذشت و در این مدت به رغم همه فشارهایی که بر ما تحمیل شد، ملت ایران مستقل و سر افراز ایستاد و فشارها را تحمل کرد و حتی از جان خود گذشتند اما پای آرمان های خود ایستاد.

وی با بیان اینکه دشمن اعتراف کرده که فشارهای آنان اثری بر ملت ایران نداشته است؛ افزود: روزگاری تصور می کردند انقلاب چند ماه یا سال بیشتر دوام نمی‌آورد اما امروز شاهد هستیم مردم سراسر دنیا از کشورهای منطقه تا آمریکای لاتین پرچم انقلاب اسلامی بر افراشته اند و آزادی خواهان دنیا قبله آمال خود را نظام ایران می دانند.

وی تاکید کرد: نسل های جدید انقلاب اسلامی و جوانانی که انقلاب را ندیده و امام را ندیدند متاثر از آموزه های امام هستند و نمونه آن شهدای مدافع حرم، مقاومت مردم عراق و یمن و سوریه و لبنان و بحرین گوشه ای از تلالوی آرمان های انقلاب در منطقه است.

موسوی با بیان اینکه شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر برنامه های متعددی را تدوین کرده است اظهار داشت: سیاست ها و اهداف اجرای این برنامه ها از ماه ها قبل تدوین شده است و قرار است به رغم تبلیغات دشمن جشن های پیروزی انقلاب را شکوهمند برگزار کنیم.

وی گفت: در همه برنامه ها به نحوی اقدامات و مراسم ها انجام می شود که کمترین مشکل ایجاد شود و پروتکل های بهداشتی پیوست برنامه ها است.
منبع: میزان

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...