نسخه چاپی

رقابت جدی تندر و ساندرو در فروش

دو خودروساز بزرگ كشور كه بیشتر به تولید خودروهای سدان زیر 50 میلیونی مشغولند، دو نوع سدان دنده اتوماتیك را روانه بازار كرده و فروش نقدی آن را آغاز كرده‌اند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، خودروسازان بزرگ کشور فروش نقدی دو نوع خودرو سواری را به مناسبت اعیاد شعبانیه و آزادسازی خرمشهر آغاز کرده‌اند و در تلاشند که این خودروها را با قیمت زیر 50 میلیون تومان روانه بازار کنند.

آنگونه که سایت‌های فروش این دو شرکت اعلام کرده، ایران‌خودرو، تند90 دنده اتوماتیک را با قیمت 47 میلیون و 300 هزار تومان در سه رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی پرشین متالیک به فروش می‌رساند و آن را 45 روزه تحویل مشتریان می‌دهد.

پارس‌خودرو نیز «ساندرو» را به عنوان نسل جدید تندر90 را به قیمت 49 میلیون تومان عرضه کرده و آن را 30 روزه تحویل مشتریان خود می‌دهد. ساندرو در رقابتی تنگاتنگ با تندر90 دنده اتوماتیک ساخت ایران‌خودرو قرار گرفته و با تفاوت دو میلیون تومانی نسبت به این خودرو در شرکت پارس‌خودرو به فروش می‌رسد.

ساندرو فیس لیفت تندر90 است که به صورت هاچ‌بک طراحی شده و ظاهر بهتری نسبت به تندر90 دارد. این خودرو سال گذشته در تهران رونمایی شد تا پس از سال‌ها مدل جدیدی از خودروهای رنو در ایران به تولید برسد.

دو خودروساز بزرگ کشور در کنار فروش نقدی این خودروها، شرایط فروش اقساطی آنها را نیز اعلام کرده‌اند.

این دو خودرو خارج از شمول قیمت‌گذاری هستند و خودروسازان کشور بدون در نظر گرفتن مصوبه شورای رقابت می‌توانند آنها را قیمت‌گذاری کرده و در حاشیه بازار به فروش برسانند.

بررسی‌های اقتصادنیوز نشان می‌دهد که ایران‌خودرو در کنار محصول دنده اتوماتیک خود، فروش نقدی تندر90 دنده دستی را آغاز کرده و با قیمت 37 میلیون و 400 هزار تومان آن را 45 روزه تحویل مشتریان می‌دهد. پارس‌خودرو نیز فیس لیفت تندر90 را به نام پارس تندر روانه بازار کرده و با قیمت 39 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رساند و 30 روزه تحویل مشتریان می‌دهد.

۱۳۹۵/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...