نسخه چاپی

استعفا و گذشت عارف، روحانی را رئیس‌جمهور كرد

عکس خبري -استعفا و گذشت عارف، روحاني را رئيس‌جمهور کرد

نائب‌رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: یكی از عواملی كه موجب پیروزی اصلاح‌طلبان شد و آقای روحانی را رئیس‌جمهور كرد گذشت و استعفای آقای عارف بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی تبریزی دبیرکل مجمع محققین حوزه علمیه قم صبح امروز (پنجشنبه) در همایش هم‌اندیشی ستادهای استانی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مرکز همایش‌های بین‌المللی نیایش تهران اظهار داشت: جنایت‌هایی که در گذشته علیه ملت ایران صورت گرفت صرفا مربوط به بیت‌المال نبود.

وی افزود: تهی شدن از فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی جزء این جنایت‌ها بود و بزرگترین ضرری بود که در جامعه دیدیم.

دبیرکل مجمع محققین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دائماً نباید بگوییم که برداشتند و بردند ما هم ضعف نشان دادیم گاهی اختلاف ما باعث شده دیگری استفاده کند و ببرد.

موسوی تبریزی به انتخابات ریاست جمهوری سال 84 و 88 اشاره کرد و گفت: اگر ما این گذشت را در سال 84 و 88 نیز داشتیم و همچون سال 92 و 94 مصلحت اندیشی کردیم قطعا و یقینا به اینجا نمی‌رسیدیم.

به گفته وی با اتحاد، وفاق، گذشت و ترجیح دادن مصلحت جامعه بر مصلحت شخصی باید کارها را پیش برد.

دبیرکل مجمع محققین حوزه علمیه قم گفت: واقعا یکی از کارهایی که موجب پیروزی اهداف شما (اصلاح‌طلبان) شد و آقای روحانی را رئیس‌جمهور کرد گذشت و استعفای آقای عارف بود.

موسوی تبریزی خطاب به منتخبین مجلس دهم گفت: از منتخبین مجلس دهم می‌خواهیم که پاسخ اتحاد مردم را بدهند چرا که مردم به تغییر در جامعه، مسائل اقتصادی، اجتماعی و عدم قانون‌گریزی رأی دادند.

وی افزود: «آن آقا می‌گوید ما تا آخر عمر می‌توانیم رد صلاحیت کنیم البته این تصمیمی است که خودشان می‌گویند» چرا که طبق قانون نماینده‌ای که رای آورده است نمی‌توانند بگویند نماینده جایگزین باید در میان دوره‌ای انتخاب شود البته این به معنی این نیست که ما از حق نماینده منتخب بگذریم؛ نمایندگان و منتخبین در بررسی قانون توجه کنند.

نائب‌رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: این صرفا حق یک بانو نیست (اشاره به ابطال آراء مینو خالقی) بلکه حق همه کشور است، زیرا زیر پا گذاشتن قانون مسلط زیر پا گذاشتن حق یک ملت است.

۱۳۹۵/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...