نسخه چاپی

اتهام جديد به دولت احمدي نژاد

رابطه بین احمدی نژاد و حوادث ۱۸ تیر ۷۸ !

اخیرا یكی از رسانه های ضد انقلاب مدعی شده «احمدی‌نژاد فرجام كوی دانشگاه» است.

به گزارش نما، همزمان با آغاز تحریم های غرب و تلاش رسانه های ضد انقلاب برای دامن زدن به اختلافات داخلی، اخیرا یکی از رسانه های ضد انقلاب مدعی شده « احمدی‌نژاد فرجام کوی دانشگاه» است.
ابراهیم مهتری در یادداشت اخیر خود با عنوان «احمدی نژاد، فرجام کوی دانشگاه» مدعی شده «از لابه لای اسناد و گزارش های موجود» می توان به «ارتباط میان عوامل پشت پرده فاجعه کوی دانشگاه و دولت احمدی نژاد» پی برد. موضوعی که به زعم وی باعث شده تا در نهایت «با فتح سنگر به سنگر، جریان اصلاحات را زمین گیر کرده و نهایتا با اعمال رخنه در ساختارهای اجرایی از جمله انتخابات شوراهای شهر، مجلس و نهایتا دولت را در دست خویش گیرند.»
وی با توهین به رای مردم در سوم تیر ماه ۱۳۸۴ و تکرار آن در خرداد ۱۳۸۸ حامیان رئیس جمهور را «لباس شخصی» خوانده! و افزوده «شاید اغراق نباشد اگر بگوییم اکثر اعضای ستاد انتخاباتی احمدی نژاد لباس شخصی هایی بودند که در دولت اصلاحات با اعمال خشونت حوادث مختلفی را خلق کردند که نقطه عطف آن کوی دانشگاه تهران بود.»
این عضو فراری سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی در ادامه با هدف تطهیر دولت اصلاحات می نویسد «ناکامی دولت اصلاحات در مهار کردن گروههای فشار یک نقطه ضعف برای این دولت نبود. چرا که این دولت از کلیه ظرفیتهای خویش برای مهار کردن این گروه به ظاهر خودسر استفاده کرد اما این گروه علیرغم توصیفاتی که نهادهای رسمی از آن به عمل می آوردند نه تنها خودسر نبودند بلکه تشکیلاتی وابسته به بزرگترین نهاد نظامی کشور بودند و در بسیاری از امور دخالت می کردند.»
وی سپس ادعای خود را تکرار کرده و می افزاید «گروههای فشار در واقع یک گروه محدود از افراد چماق به دست که با پیراهن و ریش بلند باشند نیست بلکه لایه های سیاسی و اقتصادی آن بعدها در زمان به قدرت رسیدن دولت محمود احمدی نژاد خود را آشکار کرد!»
این اظهارات در حالی صورت می گیرد که پیش از این نیز دکتر احمدی نژاد با اتهامات مختلفی در خصوص مسائل تسخیر سفارت آمریکا و ... مواجه بوده است.
از سوی دیگر مشارکت گسترده مردمی در انتخابات سالهای ۸۴ و ۸۸ به خوبی نشان دهنده میزان صحت و سقم اظهارات سخیف و تحلیل های پارانویا گونه ضد انقلاب است.

۱۳۹۱/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...