نسخه چاپی

بزرگترین مشكل سپاهان برای لیگ شانزدهم

پرافتخارترین باشگاه لیگ برتر در نقل و انتقالات روزهای پرفراز و نشیبی را پیش رو خواهد داشت چون بیش از 15 بازیكن در یك قدمی جدایی از سپاهان قرار دارند.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، با بسته شدن پرونده سیاه لیگ پانزدهم آن هم با قرار گرفتن در رتبه نازل یازدهم باشگاه سپاهان به تکاپو افتاد تا هر چه سریع تر تکلیف کادر فنی اش را مشخص کند تا تیم خوبی را برای فصل آتی روانه میادین کند. اما در این گیرو دار پایان قرارداد 15 بازیکن کلیدی این تیم باعث شد تا مدیران باشگاه با چالش جدی تری در راه انتخاب سرمربی روبرو شوند.

15 بازیکن سپاهان با اتمام قراردادشان در این فصل می توانند بدون هیچ مشکلی اصفهان را ترک کنند که از جمله آنها می توان به رحمان احمدی، عبدا.. کرمی، محمدعلی احمدی، رسول و محرم نویدکیا، میلاد سرلک، وریا غفوری، محمدرضا خلعتبری، امین منوچهری، لوسیانو پریرا، لئوناردو پادووانی، سینیجاد آبریچیچ، فوضیل موسی اف، حسین پاپی و محمد روشندل اشاره کرد ضمن این که هادی عقیلی هم به احتمال فراوان جایی در ترکیب این تیم برای فصل آتی نخواهد داشت.

با این شرایط کار مدیران باشگاه برای مذاکره با مربیان مد نظر دشوارتر از همیشه به نظر می رسد به خصوص در مذاکراتی که با عبدا.. ویسی به عنوان گزینه نخست خود داشتند. پرکردن جای خالی این بازیکنان که اکثرا هم پا به سن گذاشته اند مسلما برای هر مربی دشوار است آن هم در شرایطی که بعد از اتفاقات این فصل هر کس سکان هدایت سپاهان را در دست بگیرد باید تیمی در حدو و اندازه های قهرمانی ببندد.

حال باید منتظر ماند و با گذشت زمان دید باشگاه محبوب نصف جهان با این مشکلات و بحران هایی که روبروی خود می بیند چه سیاستی را در قبال فصل آتی در دستور کار قرار می دهد.جایی که اکثر این نفرات که قراردادشان به اتمام رسیده تمایلی به ماندن ندارند و دنبال توافق با سایر تیم های هستند.

۱۳۹۵/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...