نسخه چاپی

تیم برانكو دو مدافع خوب می‌خواهد؛

هواداران نگران نباشند، بازیكنی بهتر از طارمی به پرسپولیس می‌آید

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس چه طارمی را داشته باشد و چه از دست بدهد حتما باید یك مهاجم گلزن به خدمت بگیرد.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، محسن خلیلی در مورد احتمال جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس اظهار داشت: اینکه مهاجم جوانی مانند طارمی قصد رفتن به فوتبال اروپا را دارد واقعا خوشحال کننده است و برای این بازیکن آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: به عقیده من هواداران نباید خیلی نگران جدایی طارمی از پرسپولیس باشند چرا که پیش از این بازیکنان بزرگی بودند که به پرسپولیس آمدند و از این تیم رفتند و نفرات گمنامی هم بودند که در پرسپولیس چهره شدند و به نوعی این تیم سکوی پرتاب این قبیل بازیکنان شد. با تمام این رفت‌وآمد‌ها پرسپولیس بزرگی و عزت خود را همچنان حفظ کرده و قطعا در آینده بازیکنان برزگی به پرسپولیس خواهند آمد و همانند گذشته نفرات جوان و گمنامی هم در اینجا چهره خواهند شد.

پیشکسوت پرسپولیس یاد‌آور شد: فکر می‌کنم پرسپولیس برانکو از نظر تاکتیکی و انسجام تیمی به جایگاهی رسیده که به یکی دو بازیکن وابسته نباشد و در فصل گذشته هم در خیلی از بازی‌‌ها این تیم مهره‌های اصلی خود از جمله طارمی را در اختیار نداشت اما نتیجه لازم را گرفت. این نشان می‌دهد که پرسپولیس از لحاظ کار تیمی به شرایط ایده‌آل رسیده و هر بازیکن جدیدی به این تیم بیاید خیلی زود در قالب تاکتیکی و تعریف شده تیم برانکو شکل می‌گیرد.

خلیلی با بیان اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس باید با طارمی قرارداد بلند مدت امضا می‌کردند، تصریح کرد: وقتی بازیکنی از لیگ یک و در سن پایین به پرسپولیس می‌آید باید قرارداد 5 ساله با وی بسته شود تا بعد از درخشش او، باشگاه بتواند با ترانسفر کردنش از لحاظ مالی سود ببرد. اتفاقی که دو سال پیش در مورد طارمی رخ نداد و من در این‌باره مدیران پرسپولیس را مقصر می‌دانم. هر چند طارمی باید بداند که در پرسپولیس به تیم ملی رسید و در صورت رفتن به اروپا نیز باید مبلغی از قرارداد خود را به این باشگاه دهد تا به نوعی از سکوی پرتابش تشکر کرده باشد.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس برای موفقیت در آسیا و قهرمانی در لیگ در چه پست‌هایی نیاز به تقویت دارد، گفت: پرسپولیس در خط حمله حتما نیاز به جذب یک مهاجم گلزن دارد. در فصل گذشته اگر چه مهدی طارمی با زدن 16 گل آقای گل شد اما خیلی از فرصت‌های گلزنی را هم از دست می‌داد. خوشبختانه سیستم برانکو طوری است که مهاجمان این تیم در هر بازی حداقل 5،6 فرصت گلزنی نصیب‌شان می‌شود. اعتقادم این است که پرسپولیس حتی در صورت ماندن طارمی هم باید یک مهاجم تمام کننده با دیگر خصوصیات مثبت جذب کند تا در فصل آینده در آسیا هم بتواند مسیر خوبی را در پیش بگیرد.

مهاجم پیشین پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس در خط هافبک مهره‌های خوبی در اختیار دارد و شاید یک بازیکن خوب در خط میانی نیاز داشته باشد اما در پست دفاع میانی این تیم حداقل به 2 مدافع با تجربه و در عین حال جوان نیاز دارد. پرسپولیس در فصل گذشته در خط دفاع و دروازه آسیب‌پذیر نشان داد و لازم است در این پست‌ها بازیکنان خوبی را در اختیار بگیرد.

۱۳۹۵/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...