نسخه چاپی

هرگز گذشته‌ام و هواداران پرسپولیس را فراموش نخواهم كرد

طارمی: هیچ‌وقت خودم را «بزرگتر» پرسپولیس نمی‌دانم

آقای گل لیگ برتر پانزدهم در برنامه 90 تأكید كرد هیچ گاه نگفته «بزرگتر» تیم فوتبال پرسپولیس است.

به گزارش نما به نقل از میزان، مهدی طارمی یکی دیگر از میهمانان حضوری برنامه 90 شب گذشته بود و در خصوص احتمال حضور در فوتبال اروپا و اعتصاب در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صحبت کرد.

مهدی طارمی در ابتدا اظهار داشت: من سال پیش در پادگان بودم و یک سال بعد به عنوان آقای گلی لیگ یک دست پیدا کرد. با نظر علی دایی به پرسپولیس آمدم و خدا را شکر می‌کنم در لیگ برتر پانزدهم آقای گل شدم.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف پرسپولیس در دیدار هفته پایانی مقابل راه‌آهن ادامه دا: متأسفانه در 3 بازی پایانی لیگ، تیم‌ها با یازده بازیکن مقابل ما دفاع می‌کردند. در دیدار با راه‌آهن فشار زیادی روی بازیکنان وجود داشت و به همین دلیل نتوانستیم نمایش همیشگی خود را ارائه دهیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد موقعیت‌های گلزنی زیادی که در فصل گذشته از دست داد، تصریح کرد: نصف این از موقعیت‌ها را خودم ایجاد. می‌کردم. شاید یکی از دلایل این اتفاق همین موضوع باشد. به دلیل حضور در اردوی تیم ملی تنها یک روز برای بازی با استقلال اهواز استراحت کردم. در فصل گذشته پنالتی و فرصت‌های زیادی را از دست دادم. اگر کمی دقت داشتم گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندم.

وی با اشاره به پیشنهادهای خارجی خود گفت: اهل بازارگرمی نیستم اما چند پیشنهاد اروپایی دارم. اگر آنها جزو تیم‌های خوب اروپایی باشند به آنها می‌پیوندم اما هرگز گذشته‌ام و هواداران پرسپولیس را فراموش نخواهم کرد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در ضربه پنالتی که در دربی 82 از دست داد، خاطرنشان کرد: تمرین پنالتی کرده بودم و در همان بازی دو گل هم زدم. فرصت مناسبی بود تا هت‌تریک کنم و تاریخ‌ساز شوم اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

طارمی با اشاره به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در تمرین و اینکه گفته بود «من بزرگتر تیم هستم» گفت: من هیچ وقت نگفتم بزرگتر تیم هستم. در روزی که این اتفاقات افتاد، گفتم «آیا بزرگترهای تیم نمی‌آیند؟» هیچ‌وقت جسارت نمی‌کنم خودم را بزرگتر تیم بدانم.

وی در واکنش به این سؤال که آیا احتمال دارد فصل آینده در مقابل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بازی کند، گفت: بله، این احتمال وجود دارد.

۱۳۹۵/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...