نسخه چاپی

رئال قهرمان لیگ قهرمانان شد

عکس خبري -رئال قهرمان ليگ قهرمانان شد

رئال مادرید با غلبه بر اتلتیكو مادرید در ضربات پنالتی به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان دست یافت.

به گزارش نما به نقل از فارس، دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید 2 تیم همشهری از ساعت 23 و 15 دقیقه در ورزشگاه سن‌سیرو به قضاوت مارک کلاتنبرگ انگلیسی برگزار شد.

رئال مادرید با غلبه بر من سیتی در 2 بازی رفت و برگشت راهی فینال شد.

اتلتیکو مادرید با عبور از سد بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت راهی فینال شد.

دیدار فینال در وقت قانونی و وقت اضافه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و رئال در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 موفق به کسب پیروزی و قهرمانی شد.

گل‌های بازی سرخیو راموس در دقیقه 15 برای رئال و کاراسکو در دقیقه 79 برای اتلتیکو به ثمر رساند.

نیمه اول با حملات رئال آغاز شد و اتلتیکو با پرس و تحت فشار گذاشتن مارسلو و کارواخال دو مدافع کناری رئال به دنبال استفاده از اشتباه این دو بود.در ادامه رئال با اتکا با حرکات پا به توپ رونالدو و بیل از فشار خارج شد و روی دروازه اتلتیکو خودی نشان داد.

گل رئال در دقیقه 15 روی ارسال و ضربه سر راموس به ثمر رسید .پیش از این رئال 2 بار روی ضرب ایستگاهی و ضربه مستقیم بیل به گل نزدیک شده بود و اتلیتکو نیز با گریژمان تا آستانه فرو ریختن دروازه ناواس پیش رفت اما این مهم صورت نگرفت تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان زیدان خاتمه یابد.



نیمه دوم در حالی آغاز شد که اتلتیکو در اولین حمله با زیرکی فرناندو تورس به پنالتی دست یافت و گلزن اول تیم سیمئونه،گریژمان پشت توپ ایستاد و ضربه پنالتی را در عین ناباوری به تیر افقی کوبید تا بازی همچنان با برتری رئال ادامه پیدا کند.

در ادامه رئال 3 بار توسط رونالدو و ایسکو و بنزما در یک قدمی گلزنی قرار گرفت که اوبلاک با واکنش های استثنایی خود مانع از گل شدن توپ‌ها شد.

گل اتلتیکو در دقیقه 79 توسط یار تعویضی، کاراسکو به ثمر رسید تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه بازی به تعادل کشیده شد و دو تیم نتوانستند دروازه یک دیگر را باز کنند و بازی به دو وقت اضافه کشیده شد.وقت اضافه اول هم با گل همراه نشد تا دو تیم قهرمانی را در وقت اضافه دوم جستجو کنند که این مهم صورت نگرفت و دیدار به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی شاگردان زیدان با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسیدند تا با همشهری‌کشی برای یازدهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان شوند.

۱۳۹۵/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...