نسخه چاپی

واكنش به شهریه‌ 20 میلیونی برخی مدارس

مدیركل سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در واكنش به شهریه‌های ۲۰ میلیونی این مدارس گفت: در این باره هیچ كوتاهی انجام نمی‌دهیم و با هیچ مدرسه ای مماشات نخواهیم كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس: مجتبی زینی‌وند مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «برخی مدارس غیردولتی در هنگام ثبت نام مبالغ خارج از عرف از والدین طلب می‌کنند، با این مدارس چه برخوردی می‌کنید؟»، خاطرنشان کرد: در این خصوص هیچ کوتاهی انجام نمی‌دهیم.

وی در واکنش به مطالبی در خضوص وجود شهریه‌های 20 میلیونی در مدارس، گفت: امسال این موضوع به یک دغدغه برای تمام مجموعه تبدیل شده است و با هیچ مدرسه‌ای مماشات نخواهیم کرد.

زینی‌وند با اشاره به اینکه تعداد معدودی از مدارس غیردولتی تخلف می‌کنند و حیثیت، کیان و هویت این مدارس را زیر سؤال می‌برند و باعث بدبینی تمام جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: بنابراین وظیفه داریم برای حمایت از تمام مدارس غیردولتی با آن تعداد معدود و قلیل مدارس متخلف، برخورد کنیم.

مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از همه مهمتر موضوع حق مردم و برخورد با مدارسی است که تخلف می‌کنند، گفت: برای نخستین بار امسال ستادهای نظارت بر مدارس را در برخی مناطق مکلف کردیم که تشکیل شوند و بازدیدها و نظارت‌ها را جدی‌تر کردیم؛ حتی به مناطق اختیار دادیم که اگر مدرسه‌ای تخلف کرد همانجا با آنها برخورد شود.

۱۳۹۵/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...